Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er der nogen er Jer gæve SV-folk i omegnen af Kbh., som har Singstar til PS2 med diverse tilbehør?Det er med kort varsel, men jeg er blevet bedt om at fremskaffe noget underholdning til en klassefest i aften.Håber der er en af Jer skabssangere, der kan hjælpe mig.
Citat fra: Lars L efter Juni 09, 2006, 12:39:12 pmEr der nogen er Jer gæve SV-folk i omegnen af Kbh., som har Singstar til PS2 med diverse tilbehør?Det er med kort varsel, men jeg er blevet bedt om at fremskaffe noget underholdning til en klassefest i aften.Håber der er en af Jer skabssangere, der kan hjælpe mig. Jeg må be' jer om ikke at låne noget sanganlæg til Lars...for så begynder han bare at synge...og jeg skal høre på det..Så pleeeeease, la' vær'
Er der nogen er Jer gæve SV-folk i omegnen af Kbh., som har Singstar til PS2 med diverse tilbehør?
Skriv til Baronen, hvis i skal bruge en sanger !Han demonstrerede et forbløffende "talent" omkring sengetid ved julefrokosten