Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
HejVil bare lige hilse på.Har lige købt min første MC i dag, en SV650S Årg. 01, reg. 1 gang 03 med 17000 km på klokken, så jeg glæder mig til at komme ud og køre.MvhCasper
Ja, velkommen til endnu en klaaasikker
Velkommen Citat fra: Den røde Baron efter Juni 09, 2006, 02:27:21 pmJa, velkommen til endnu en klaaasikker Jeg sporer en del misundelse her Bare fordi han ikke skal bøvle med TPS justering, og alle de andre problemer i har
Citat fra: B2 efter Juni 12, 2006, 08:25:13 amVelkommen Citat fra: Den røde Baron efter Juni 09, 2006, 02:27:21 pmJa, velkommen til endnu en klaaasikker Jeg sporer en del misundelse her Bare fordi han ikke skal bøvle med TPS justering, og alle de andre problemer i har TPS justering... hvad er det for noget...??? Mit eneste problem er og har været at få tid nok til at lufte svinet, så det er vist det eneste sted jeg er misundelig
Citat fra: Den røde Baron efter Juni 12, 2006, 08:49:54 pmCitat fra: B2 efter Juni 12, 2006, 08:25:13 amVelkommen Citat fra: Den røde Baron efter Juni 09, 2006, 02:27:21 pmJa, velkommen til endnu en klaaasikker Jeg sporer en del misundelse her Bare fordi han ikke skal bøvle med TPS justering, og alle de andre problemer i har TPS justering... hvad er det for noget...??? Mit eneste problem er og har været at få tid nok til at lufte svinet, så det er vist det eneste sted jeg er misundelig TPS = Throttle Position Sensoren sensor der kan mærke hvordan dine gasspjæld arbejder