Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er der nogle af jeg der ved hvor tit man skal pakke sine potter om?? Jeg kører med akrapovic fuldt system i carbon.
Regn med ca. 8 - 10.000 km, men mærk på den efter du har været ude og køre en ordentlig tur, og den skal være lige varm over hele potten, for er den varmere eks indvendigt 1/3 oppe så er ulden brændt væk der.Du må prøve dig frem...
Jeg pakker mine om 1 gang om året, og det er ikke for tit i mit tilfælde. Regn med ca. 8 - 10.000 km, men mærk på den efter du har været ude og køre en ordentlig tur, og den skal være lige varm over hele potten, for er den varmere eks indvendigt 1/3 oppe så er ulden brændt væk der.
Citat fra: Jannik efter Juni 07, 2006, 09:53:38 amJeg pakker mine om 1 gang om året, og det er ikke for tit i mit tilfælde. Regn med ca. 8 - 10.000 km, men mærk på den efter du har været ude og køre en ordentlig tur, og den skal være lige varm over hele potten, for er den varmere eks indvendigt 1/3 oppe så er ulden brændt væk der.Det var godt nok tit Jeg ved ikke hvad pokker IXIL har stoppet i min fra fabrikken, for den er sgu stadig lige varm over det hele, og det er efter 100K Km Den skal nu snart skiftes, da flangen er ved at ruste lidt rigeligt, og jeg gerne vil have noget lettere.
Citat fra: B2 efter Juni 07, 2006, 11:27:35 amCitat fra: Jannik efter Juni 07, 2006, 09:53:38 amJeg pakker mine om 1 gang om året, og det er ikke for tit i mit tilfælde. Regn med ca. 8 - 10.000 km, men mærk på den efter du har været ude og køre en ordentlig tur, og den skal være lige varm over hele potten, for er den varmere eks indvendigt 1/3 oppe så er ulden brændt væk der.Det var godt nok tit Jeg ved ikke hvad pokker IXIL har stoppet i min fra fabrikken, for den er sgu stadig lige varm over det hele, og det er efter 100K Km Den skal nu snart skiftes, da flangen er ved at ruste lidt rigeligt, og jeg gerne vil have noget lettere. Kan du ikke bare støbe en ny?
Citat fra: Freddy efter Juni 07, 2006, 11:29:19 amCitat fra: B2 efter Juni 07, 2006, 11:27:35 amCitat fra: Jannik efter Juni 07, 2006, 09:53:38 amJeg pakker mine om 1 gang om året, og det er ikke for tit i mit tilfælde. Regn med ca. 8 - 10.000 km, men mærk på den efter du har været ude og køre en ordentlig tur, og den skal være lige varm over hele potten, for er den varmere eks indvendigt 1/3 oppe så er ulden brændt væk der.Det var godt nok tit Jeg ved ikke hvad pokker IXIL har stoppet i min fra fabrikken, for den er sgu stadig lige varm over det hele, og det er efter 100K Km Den skal nu snart skiftes, da flangen er ved at ruste lidt rigeligt, og jeg gerne vil have noget lettere. Kan du ikke bare støbe en ny? Det ku' jeg nok godt, men jeg har desværre ikke værktøjet/stedet til resten
Er det den forreste flange? Så skal den da bare pilles af, gøres ren, og ha' en ny overfladebehandling.