Midt på dagen i dag blev min fine MC tippet over af en evnesvag lømmel med "bevar Christiania"-Tshirt i en lorte-kassevogn!! Han må have røget for meget inden han tog ud for at levere sine møg-pakker i dag, og kørekort havde han heller ikke med
Under en sikkert flot "landing" ind mod kantstenen, lykkes det for idioten at ramme mit forhjul så hårdt at han knækker styrlåsen, flækker øverste plade på forgaflen, flænser en pæn ridse rundt om kronrøret med styrlåsen, ridser en bid ud af mit dæk - og slutteligen "parkerer" han min MC ind i (heldigvis) kurven på en alm. cykel der står ved siden af. Så min MC vælter ikke !?!? Utroligt - men heldigt.
Skidt for ham at det skete ud for min arbejdsplads, og at der var mange vidner. Men samtidig godt for ham da jeg kom til stede......
Nu venter jeg bare på imorgen, så FA. Moto-Ib kan give en status og en forventet dato for næste take-off....Opturen er at jeg nu ikke behøver bestille tid til 6K-eftersyn i næste uge
EDIT: Skaden opgjort til 47K !!!!! Stel, brilleplade, forhjul, forgaffel + div. Vi regner med ca. 14 dage endnu inden vi letter igen!!!!! Længe leve "Doktor IB" fra FA Moto-sport for hurtig hjælp og moralsk støtte. SÅDAN!Vi ses i S-toget
Jeg glæder mig allerede....det er jo den bedste sæson for DSB....NOT!
PS: Bongers: Det der fodhvilersæt haster ikke så meget lige nu - jeg kommer retur.