Forfatter Emne: SV1000s til mig  (Læst 3553 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: SV1000s til mig
« Svar #15 Dato: Juni 08, 2006, 10:35:51 am »
Måske sku man skifte klub?  :D
 8) Ritzau
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: Re: Sv: SV1000s til mig
« Svar #16 Dato: Juni 08, 2006, 10:42:06 am »
Ja, tusind tak for det hele... Og tak fordi i kørte Dave så træt, at han sov til kl 9.30. Han er nu 100% opsat på selv at blive Falk en dag (Måske fordi han tror i æder popcorn dagen lang)...
Gør de da ikke det ?  :roll:
 :mrgreen:

Nej... Men det de gør dagen lang (i hvert fald til træf), det får min søn aldrig lov til... Mellem venner går Falkne jo også under navnet Scoreklubben (eller jeg plejer nu bare at sige Horeklubben  :twisted: :twisted: )
Vær glad for at jeg er i det milde  :angel: hjørne idag, for DEN "ligger sgu lige til højrebenet"  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Sv: Re: Sv: SV1000s til mig
« Svar #17 Dato: Juni 08, 2006, 10:43:23 am »
Ja, tusind tak for det hele... Og tak fordi i kørte Dave så træt, at han sov til kl 9.30. Han er nu 100% opsat på selv at blive Falk en dag (Måske fordi han tror i æder popcorn dagen lang)...
Gør de da ikke det ?  :roll:
 :mrgreen:

Nej... Men det de gør dagen lang (i hvert fald til træf), det får min søn aldrig lov til... Mellem venner går Falkne jo også under navnet Scoreklubben (eller jeg plejer nu bare at sige Horeklubben  :twisted: :twisted: )
Vær glad for at jeg er i det milde  :angel: hjørne idag, for DEN "ligger sgu lige til højrebenet"  :twisted:
Kan du så komme ud af det hjørne! :D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: SV1000s til mig
« Svar #18 Dato: Juni 08, 2006, 10:50:48 am »
Ja B2, bare giv den gas... Jeg har sovet længe i dag, set Luske og Freddy befamle min cykel i går og jeg har min morgenkaffe ved min side... Og så trænger jeg sådan til noget spas. Bare kom an, jeg kan tage det (tror jeg)
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: SV1000s til mig
« Svar #19 Dato: Juni 08, 2006, 10:55:01 am »
Ja B2, bare giv den gas... Jeg har sovet længe i dag, set Luske og Freddy befamle min cykel i går og jeg har min morgenkaffe ved min side... Og så trænger jeg sådan til noget spas. Bare kom an, jeg kan tage det (tror jeg)
Nix !  :angel:
Vil ikke være skyld i at du spilder din "morgen" kaffe, får røde ører, ikke tager på træf og får en lille fjer m.m. på  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Sv: SV1000s til mig
« Svar #20 Dato: Juni 08, 2006, 11:06:07 am »
Ja B2, bare giv den gas... Jeg har sovet længe i dag, set Luske og Freddy befamle min cykel i går og jeg har min morgenkaffe ved min side... Og så trænger jeg sådan til noget spas. Bare kom an, jeg kan tage det (tror jeg)
Nix !  :angel:
Vil ikke være skyld i at du spilder din "morgen" kaffe, får røde ører, ikke tager på træf og får en lille fjer m.m. på  :wink:
MUAHAHAHA, fin opsummering dér, B2. :wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...