Forfatter Emne: Tre-mod / Nikko G-pack  (Læst 3326 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Palle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
  • Bike: Sv650S
Tre-mod / Nikko G-pack
« Dato: Februar 16, 2005, 10:58:21 pm »
Hej

Jeg påtænker at lave en TRE-mod på min SV650S -03. (får ECU'en til at tro man hele tiden er i 6-gear og dermed har man ikke længere den Suzuki-indbyggede begrænsning i forsinket tænding i 1-5 gear).
Den mod jeg har fundet består i at man tager den sort/hvide og lyserøde ledning ud af 4-pin connecteren til gear-sensoren og forbinder disse to med en 15K ohm modstand imellem. Angiveligt skulle det være samme trick som en Nikko G-pack gør. Har nogen herinde prøvet dette? Og hvad er de generelle erfaringer med Nikko G-pack og lignende produkter - virker de? Rune har jo vist en monteret på sin gule racer!! :D )
Palle, Aalborg - Silver SV650S-03 Mods:  JMV kåbe, undertail og hugger. Sædeskal, Fuld Akrapovic titanium, Tre-mod, Hyperpro forgaffelfjedre, hvide blink mm.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Tre-mod / Nikko G-pack
« Svar #1 Dato: Februar 16, 2005, 11:52:31 pm »
Jeg faldt over den her graf forleden, den sammenligner med og uden G-Pack. Jeg tror ikke JHS racing viser sådan en graf med mindre der er hold i den og de selv har målt den...

Men det er jo ikke så dårligt. Men det er som sagt G-Pack'en og ikke TRE-mod'et. Om der så er forskel ved jeg ikke :)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Tre-mod / Nikko G-pack
« Svar #2 Dato: Februar 17, 2005, 07:58:29 am »
Jeg synes ikke jeg kunne mærke særlig meget forskel efter jeg monterede G-Packen.
Så indtil videre har den mest psykologisk værdi  :wink:

Der skal nok en tur på rullefelt til for at afsløre forskellen.
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)