Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hey jeg vil også være med.Var i praktik med Hønses kusine og hun mente at dette fabelagtige forum ville være noget for mig...Men det er det jo slet ikke
Nej det har jo kun ødelagt dit liv siden du kom herind
Citat fra: helle merete efter Juni 08, 2006, 10:12:15 pmHey jeg vil også være med.Var i praktik med Hønses kusine og hun mente at dette fabelagtige forum ville være noget for mig...Men det er det jo slet ikke Nej det har jo kun ødelagt dit liv siden du kom herind
Citat fra: Bill efter Juni 11, 2006, 02:45:13 pmCitat fra: helle merete efter Juni 08, 2006, 10:12:15 pmHey jeg vil også være med.Var i praktik med Hønses kusine og hun mente at dette fabelagtige forum ville være noget for mig...Men det er det jo slet ikke Nej det har jo kun ødelagt dit liv siden du kom herind Som du kan sige det bill hehe
Citat fra: ole s efter Juni 11, 2006, 07:29:19 pmCitat fra: Bill efter Juni 11, 2006, 02:45:13 pmCitat fra: helle merete efter Juni 08, 2006, 10:12:15 pmHey jeg vil også være med.Var i praktik med Hønses kusine og hun mente at dette fabelagtige forum ville være noget for mig...Men det er det jo slet ikke Nej det har jo kun ødelagt dit liv siden du kom herind Som du kan sige det bill hehe Som jeg ser et så er mit liv blevet beriget med en masse dejlige mennesker - Nogle dejligere end andre hæhæ
Som jeg ser et så er mit liv blevet beriget med en masse dejlige mennesker - Nogle dejligere end andre hæhæ
Citat fra: Bill efter Juni 11, 2006, 02:45:13 pmNej det har jo kun ødelagt dit liv siden du kom herind Bill>Det er heldigt at du sidder 150KM væk - ellers havde der været flade i luften
Jeg aner det faktisk ikke... det fortaber sig i glemslens tåger...
Citat fra: Freddy efter Juni 13, 2006, 02:19:10 amJeg aner det faktisk ikke... det fortaber sig i glemslens tåger... Som så meget for dig søde...