Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvorfor er det egentlig, at I ikke hilser på køreskolefolket??? De er jo også en slags mennesker og kommende MC´ister, og vi har alle været hvor de er engang...
Jeg hilser på alt med stor nummerplade. Og jeg vil give SVea ret - skolecyklerne hilser jeg på med stor fornøjelse, de skal være så hjerteligt velkomne i flokken!
Jeg har aldrig hilst på nogen af jer herinde
Citat fra: SVea efter Juni 06, 2006, 11:36:25 amJeg har aldrig hilst på nogen af jer herinde Undrer mig ikke Der er jo så meget kvinder ikke forstår
Citat fra: B2 efter Juni 06, 2006, 11:38:03 amCitat fra: SVea efter Juni 06, 2006, 11:36:25 amJeg har aldrig hilst på nogen af jer herinde Undrer mig ikke Der er jo så meget kvinder ikke forstår Jeg har aldrig sagt, at jeg ikke forstår det... Må du få regn på din vej hele ugen B2
Jeg har aldrig sagt, at jeg ikke forstår det... Må du få regn på din vej hele ugen B2
Citat fra: SVea efter Juni 06, 2006, 11:54:15 amJeg har aldrig sagt, at jeg ikke forstår det... Må du få regn på din vej hele ugen B2 Lad det øse, lad det pøse ! Jeg er i bil hele ugen Men af en eller anden grund er jeg ikke glad for det