jeg hilser ikke på dem som overhaler mig uden at jeg har opdaget dem(de kommer som regel altid med noget nær mach2, og er garanteret tyveknægte)
Det forklarer hvorfor mc'er ikke hilser tilbage når man overhaler hmmm lol
Jeg hilser ellers på alt og alle, specielt køreskole mc'er, jeg syntes da det var lidt fedt dengang jeg tog kort at andre mc'er hilste, hold traditionen i live
Æggeskallerne får da også en hilsen, selv om de sjældent hilser tilbage, karma og alt det der skader jo ikke.
En 45knallert får da også en hilsen ind imellem, mest modkørende hvor man ik når at se hva de kører på, men de fatter jo ik at man hilser på dem aligevel, så det går nok.
Søde piger på cykler/gåben får da også et nik med hovedet
Alle piger som går med en trøje der står SVEA på får da også en hilsen, og noget gas så de kan høre en, det kunne jo være svea, og så ville hun jo blive muggen hvis ik man havde hilst! (de fleste bliver dog bare forskrækkede)
Dem der med rygmærker og ingen hjelm, de får dog ik nogen hilsen, de hilser nemmerlig aldrig tilbage så!.
Derudover så hilser jeg altid med hånden når muligt, hvis den er optaget med kobling, sving og lign. så bliver det til et nik, jeg hilser også på motorvejen når jeg når at se det
dvs oftest i de lidt langsommere områder, myldretid osv.