Forfatter Emne: Impreza..  (Læst 5161 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Re: Sv: Impreza..
« Svar #15 Dato: Juni 05, 2006, 01:42:17 pm »
Vi kan vel også her nævne Ducati´s 916/996/998 som det ypperligste designikon! Der er fandme tænk over designet! Det er squ da cool....  8)
Nå, du må også videre... Kan du komme ud!
:D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Rasmus

• Roadracer
Sv: Impreza..
« Svar #16 Dato: Juni 05, 2006, 01:50:35 pm »

Hæ hæ  :lol:

Hvis jeg kunne give dig en i bytte for din SV og love dig samme forsikringspris, ville du tage imod det uden betænkningstid (til trods for Duc´ens ringe køreegenskaber)!! Bare indrøm det...  :wink:

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Re: Sv: Impreza..
« Svar #17 Dato: Juni 05, 2006, 02:02:45 pm »

Hæ hæ  :lol:

Hvis jeg kunne give dig en i bytte for din SV og love dig samme forsikringspris, ville du tage imod det uden betænkningstid (til trods for Duc´ens ringe køreegenskaber)!! Bare indrøm det...  :wink:
Det skulle da kun være for at sælge lortet og købe en ny SV. :D
Jeg får måske over nakken for dette her, men jeg kan altså bare ikke med Duc! Bevares, de er da måske fede nok på nogle punkter. Lyder da ok godt, lige bortset fra den elendige tørpladekobling (man tror jo lortet er ved at falde fra hinanden). Og i hvert fald 999'eren ser da også nogenlunde pæn ud. Men efter min mening er der gået alt for meget kult i det, ligesom med Ferrari. Folk nævner Ducati i flæng (og står og sukker og savler samtidig), som om det bare er det ypperste der findes, og det er efter min mening langt fra sandheden. Det giver mig sq en del antipati mod mærket. Og så kunne de godt tage og komme bort fra deres oldnordiske rørstelsdesign!
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...