Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Olfert efter Juni 12, 2006, 12:30:20 pmCitat fra: SVea efter Juni 12, 2006, 08:46:45 amOlfert engang i midt 80´erne...HOV HOV HOV, 80'erne må jeg være fri Rolig Olfert Du ved jo at et angreb ofte er det bedste forsvar !Jeg tror nemlig det er SVea der er fanget på en (næsten) væltefri bike, på et stykke vej, hvor selv hun kan vende uden at køre af
Citat fra: SVea efter Juni 12, 2006, 08:46:45 amOlfert engang i midt 80´erne...HOV HOV HOV, 80'erne må jeg være fri
Olfert engang i midt 80´erne...
Gæt en person, sted, årstal og specifikt køretøj.
Citat fra: Copy_Cat efter Juni 11, 2006, 11:28:15 pmGæt en person, sted, årstal og specifikt køretøj.Okay, et seriøst gæt vil være:Person: Copy_Cat ham selv...Sted: Det der sted med sandet...Årstal: For et par år tilbage...Specifikt køretøj: ATV Yamaha Blaster...Giv så SVea en halv øl!!!!
SVea er faktisk tættest på - mig selv tilbage i 1999 på en blaster ude i den namibiske ørken. Det var nok en af de fedeste oplevelser i mit liv!