Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej Børnis,Den 11. Juni har vores lille forum 2-års fødselsdag. Jeg giver øl til alle der kommer forbi og fejrer dagen sammen med mig
Citat fra: Ole efter Juni 02, 2006, 11:13:45 amHej Børnis,Den 11. Juni har vores lille forum 2-års fødselsdag. Jeg giver øl til alle der kommer forbi og fejrer dagen sammen med mig Wow Formanden byder "helt uprovokeret" på ØL
Kan han da også snildt, gad vide hvor mange der kører til Gylland for det - hehe
Var det ikke fordi jeg skal til gymnastikdims med familien til Borrevejle, så havde jeg sku taget turen til Ålborg, og det havde gjort ondt i dit Jydegen Ole
Jeg kunne godt finde på det... Helt sikkert. Specielt når jeg blev nødt til at droppe sambaplanerne pga noget rod her. Nok meget heldigt det er en søndag, ellers ku en lørdag gå hen og blive ret dyr
Der var jo ingen der sagde at han ikke skulle døbes i dem
Citat fra: B2 efter Juni 02, 2006, 01:04:54 pmDer var jo ingen der sagde at han ikke skulle døbes i dem hehe, det kunne ellers være go' humor!
Citat fra: Freddy efter Juni 02, 2006, 01:17:52 pmCitat fra: B2 efter Juni 02, 2006, 01:04:54 pmDer var jo ingen der sagde at han ikke skulle døbes i dem hehe, det kunne ellers være go' humor!
Citat fra: Jesper Jensen efter Juni 02, 2006, 01:22:43 pmCitat fra: Freddy efter Juni 02, 2006, 01:17:52 pmCitat fra: B2 efter Juni 02, 2006, 01:04:54 pmDer var jo ingen der sagde at han ikke skulle døbes i dem hehe, det kunne ellers være go' humor!FØJ DA! Hvor er du lurvet, Jesper Jensen! Din.. din.. din TØS!!
Dommen er klar : Kvajebajer til sommer !!
Betal flybilletten, så giver jeg gerne øl på øen også..
Citat fra: Ole efter Juni 02, 2006, 11:33:54 amBetal flybilletten, så giver jeg gerne øl på øen også.. Betal den selv lille skat, det vil koste dig det samme, at give øl herovre, som flybilletten... Så går det hele op, og jeg skal nok betale dine øl...