Stakkels unger
Det gør sgu ondt at læse sådan noget, men det sker jo desværre i ny og næ
På den anden side vil jeg hellere afgå i en fart på to hjul, end at dø langsomt og pinefuldt af en eller anden sygdom.
HØRT ...
Nu skal der naturligvis ikke gå diskussion om døden i den her, men jeg mener, at vi i dagens Danmark er så gode til smertelindring, at ingen får lov at dø en lang og smertefuld død!! Har en veninde, der arbejder inde på Rigets Traume center, og hun vil gerne lige indskyde, at det langt fra er alle MC´ister, der dør på stedet, men først flere timer/dage efter... Man er IKKE garanteret, at gå fri for smerter, "bare" fordi du er impliceret i et voldsomt uheld!! Man når heller ikke at sige farvel til sine kære, få styr på de ting man efterlader sig og give sine nærmeste besked om sin sidste vilje... Jeg har skrevet et længere dokument, om hvordan jeg ønsker mig det, hvis uheldet skulle være ude og enten invalidere eller slå mig ihjel, men det er naturligvis ikke juridisk gældende før en advokat har været inde over det.
Jeg ønsker, at dø en mere eller mindre naturlig død og ikke pludselig og traumatisk. Mine tanker går virkelig ud til de 2 stakkels piger og kvindens øvrige familie. Jeg er ikke sikker på, at de nogensinde kommer sig over det voldsomme syn, og havde nok foretrukket at miste deres mor på en mere naturlig måde...