Forfatter Emne: Nogen giver den gas på forum...  (Læst 1974 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Nogen giver den gas på forum...
« Dato: Juni 01, 2006, 03:37:14 pm »
...med alle mulig nye ting...

Ole, Nyg, en eller anden, hvad er der af nye ting, der måske gemmer sig, udover at der er kommet en del flere smiley´s og at der nu står kommende poster i kalenderen nederst på forsiden?? Noget spændende??

Super godt at forum bliver opdateret med nye ting jævnligt ellers!!
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Nogen giver den gas på forum...
« Svar #1 Dato: Juni 01, 2006, 04:12:53 pm »
...med alle mulig nye ting...

Ole, Nyg, en eller anden,
whoa... ikke mig... jeg har ikke gjort noget i nogen tid. Og jeg holder mig også at redigere i de to sub-fora hvor jeg er redaktør.  Jeg har alligevel ikke den tekniske indsigt som mange andre besidder mht. nye ting.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Nogen giver den gas på forum...
« Svar #2 Dato: Juni 01, 2006, 04:30:14 pm »
Jeg er i hvert fald ansvarlig for at have slået den med kommende fødselsdage osv til. Jeg faldt også over et sted hvor der stod der lå "uimporterede" smileys på sitet, og man kunne trykke her for at importere dem... Men så afbrød jeg alligevel processen, fordi jeg tænkte det måske var Ole der var i færd med noget. Men det kan da også være det er min skyld. Dunno  :undecided:
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: Nogen giver den gas på forum...
« Svar #3 Dato: Juni 02, 2006, 12:19:29 am »
Jeg er i hvert fald ansvarlig for at have slået den med kommende fødselsdage osv til. Jeg faldt også over et sted hvor der stod der lå "uimporterede" smileys på sitet, og man kunne trykke her for at importere dem... Men så afbrød jeg alligevel processen, fordi jeg tænkte det måske var Ole der var i færd med noget. Men det kan da også være det er min skyld. Dunno  :undecided:

Man kan da heller ikke vende hovedet væk i fem minutter, før du har pillet.. :) Men helt fint da..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)