Så kom Tourist Trophy endelig til Danmark i går, og når man som jeg har en ikke-modded PS2 må man jo pænt vente.... men indtil videre har det været hele ventetiden værd! Indtil videre er min heftigste bike en Honda NSR250R SE fra 1993, en herlig lille 2-takts v-twin der bare fræser derudaf og er rimeligt let at håndtere. SVeren er jo desværre ikke med, men der er mulighed for f.eks. at køre på en MV Augusta F4-1000S eller en Suzuki GSX-R 1000 *savle*
Hvis nogen er tvivl om hvorfor jeg poster dette så kigge i tråden http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=1911.0 eller kig på www.touristtrophy.com hvor man skal vælge det amerikanske site da det er klart det bedste (det danske har slet ikke alle cyklerne med).
Er der andre der har købt spillet? Hvis man er lidt lun på det og ejer en PS2 kan jeg kun sige KØB KØB KØB, så har jeg også nogen at snakke omgangstider og sårn med
Nu det regner af h........ til, er det tid til tv-ræs.
Jeg tog lige en tur rundt på Nurburgring på Honda's legendariske RC162
Fuck, hvis den kører så'en i virkeligheden er der stor respekt til de gamle racerkørere, heldigvis er topfarten kun 124 miles i timen : 9,32min. incl. 5-6 styrt
Tog så lige samme bane med Duc.999RM
: 8,29min. incl. 10-15 styrt og en gigantisk woblen med 189 miles i timen, der nok havde resulteret i nogle brune underdrenge hvis det var i det virkelige liv.