Forfatter Emne: Tourist Trophy  (Læst 5901 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: Tourist Trophy
« Svar #15 Dato: Juni 01, 2006, 03:33:13 pm »
Det er en eksklusiv-titel til PS2
Er en PSP ikke også en slags PS2?? Laver de så ikke spillet til den den bærbare Playstation, så jeg kan spille det på arbejdet??
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Re: Tourist Trophy
« Svar #16 Dato: Juni 01, 2006, 03:38:31 pm »
Hmm... det kunne da egentlig godt være, datteren snart skulle have sig en PS2... :D :D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Re: Sv: Re: Tourist Trophy
« Svar #17 Dato: Juni 01, 2006, 04:32:52 pm »
Er en PSP ikke også en slags PS2?? Laver de så ikke spillet til den den bærbare Playstation, så jeg kan spille det på arbejdet??
Ikke udover navnet og at de har cirka samme grad af kapacitet og regnekraft. Set inde fra programmørens synspunkt er de ret forskellige.

Men siden Polyphony (som laver TT) er i lommen på Sony, er en fremtidig PSP-udgave nok ikke helt at afskrive.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Den røde Baron

• Roadracer
« Svar #18 Dato: Juni 01, 2006, 05:01:00 pm »
Øhhh... Er det bare mig, eller er jeg den eneste der hellere vil ud og køre på en rigtig mc, istedet for at fise den af foran fjerneren :angel: :grin: :grin:
SV1000SK4

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #19 Dato: Juni 01, 2006, 05:04:09 pm »
Øhhh... Er det bare mig, eller er jeg den eneste der hellere vil ud og køre på en rigtig mc, istedet for at fise den af foran fjerneren :angel: :grin: :grin:
Nej sq da! Men man kan jo godt være lidt alternativ på regnvejrsdage.  8)

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #20 Dato: Juni 01, 2006, 10:12:46 pm »

No ... Jeg vil ... Jeg vil ... Jeg vil .... Jeg vil ..... :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Olfert

• Sandt SVin
Sv: Tourist Trophy
« Svar #21 Dato: August 13, 2006, 12:02:23 pm »
Så kom Tourist Trophy endelig til Danmark i går, og når man som jeg har en ikke-modded PS2 må man jo pænt vente.... men indtil videre har det været hele ventetiden værd!  :D Indtil videre er min heftigste bike en Honda NSR250R SE fra 1993, en herlig lille 2-takts v-twin der bare fræser derudaf og er rimeligt let at håndtere. SVeren er jo desværre ikke med, men der er mulighed for f.eks. at køre på en MV Augusta F4-1000S eller en Suzuki GSX-R 1000 *savle*

Hvis nogen er tvivl om hvorfor jeg poster dette så kigge i tråden http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=1911.0 eller kig på www.touristtrophy.com hvor man skal vælge det amerikanske site da det er klart det bedste (det danske har slet ikke alle cyklerne med).

Er der andre der har købt spillet? Hvis man er lidt lun på det og ejer en PS2 kan jeg kun sige KØB KØB KØB, så har jeg også nogen at snakke omgangstider og sårn med :wink:
Nu det regner af h........ til, er det tid til tv-ræs.
Jeg tog lige en tur rundt på Nurburgring på Honda's legendariske RC162  :shock: :shock: Fuck, hvis den kører så'en i virkeligheden er der stor respekt til de gamle racerkørere, heldigvis er topfarten kun 124 miles i timen : 9,32min. incl. 5-6 styrt :?
Tog så lige samme bane med Duc.999RM :shock: :shock: : 8,29min. incl. 10-15 styrt og en gigantisk woblen med 189 miles i timen, der nok havde resulteret i nogle brune underdrenge hvis det var i det virkelige liv.
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #22 Dato: August 13, 2006, 08:04:43 pm »
Har du fået Trick*star ZX-10R'en? Nøjjjjj... det er næsten snyd at bruge den ;)

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #23 Dato: August 13, 2006, 08:40:10 pm »
Lyder som noget jeg skal have... Er der nogle der kender andre fede MC spil til PS2???
Savner noget at bruge vinteren og regnvejrsdage på...
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #24 Dato: August 13, 2006, 09:39:11 pm »
Har du fået Trick*star ZX-10R'en? Nøjjjjj... det er næsten snyd at bruge den ;)
Det må være een af de der Suzuka-racere du mener, så vidt jeg kan se mangler jeg een (der er ihvertfald plads til en)
Det må jeg lige se på senere når Heidi er faldet i søvn  :? Der burde ikke gå lang tid, hun er lige landet fra Skanderborg-Festival :shock: (heldigvis har hun ingen stemme tilbage :lol: :lol:)
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #25 Dato: August 13, 2006, 09:48:19 pm »
Hmm... jeg får sq da næsten lyst til at købe et TV og en PS2, så jeg kan afprøve det dersens spil...

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #26 Dato: August 13, 2006, 09:48:56 pm »
Det må være een af de der Suzuka-racere du mener, så vidt jeg kan se mangler jeg een (der er ihvertfald plads til en)

Ja det lyder rigtigt... jeg tror nok jeg fik den i Heroes of the 80's eller hvad den nu hedder

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #27 Dato: August 14, 2006, 01:37:49 am »
Ja det lyder rigtigt... jeg tror nok jeg fik den i Heroes of the 80's eller hvad den nu hedder

Har det noget med Wham og Duran Duran at gøre de her Heroes???  :rolleyes: :lol:

SVea trodser sgu regnen og tager ud og kører på Gixx uanset... Det eneste der sker er, at jeg bliver lidt våd. Har fandme ikke købt en dyr  :lol: MC for at sidde inde og glo på at den holder stille  :innocent:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"