Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: B2 efter Maj 31, 2006, 08:43:45 pmCitat fra: SVea efter Maj 31, 2006, 08:39:10 pmDet fandt vi da allerede ud af nede hos Suså Og her ser de så mere normale ud Det er meget muligt, men hvad med ham Lusketrolden der har mistet sit trompet.... Ved han det...
Citat fra: SVea efter Maj 31, 2006, 08:39:10 pmDet fandt vi da allerede ud af nede hos Suså Og her ser de så mere normale ud
Det fandt vi da allerede ud af nede hos Suså
Det er meget muligt, men hvad med ham Lusketrolden der har mistet sit trompet.... Ved han det...
Citat fra: Den røde Baron efter Maj 31, 2006, 09:43:51 pmDet er meget muligt, men hvad med ham Lusketrolden der har mistet sit trompet.... Ved han det... Ja, Luske ligner en, der er ved at tilbyde en eller anden "et blæs"
Citat fra: SVea efter Juni 01, 2006, 02:44:19 amCitat fra: Den røde Baron efter Maj 31, 2006, 09:43:51 pmDet er meget muligt, men hvad med ham Lusketrolden der har mistet sit trompet.... Ved han det... Ja, Luske ligner en, der er ved at tilbyde en eller anden "et blæs" JJ kysser med mænd, og Luske klarer BJ's?
Citat fra: Freddy efter Juni 01, 2006, 02:50:00 amCitat fra: SVea efter Juni 01, 2006, 02:44:19 amJa, Luske ligner en, der er ved at tilbyde en eller anden "et blæs" JJ kysser med mænd, og Luske klarer BJ's? Og så er den historie vidst glemt !!!!!!!!!
Citat fra: SVea efter Juni 01, 2006, 02:44:19 amJa, Luske ligner en, der er ved at tilbyde en eller anden "et blæs" JJ kysser med mænd, og Luske klarer BJ's?
Ja, Luske ligner en, der er ved at tilbyde en eller anden "et blæs"
SVea.... B2.... det var ikke pænt gjort.....!!!!!!KAN I SÅ STOPPE MED DE BILLEDER!!!!!!
Så siger vi det
Det er jo kun de pæne billeder der er posted (endnu)
Jeg tar hævn....! Det ved du godt, ikk'???
Citat fra: Mie efter Juni 01, 2006, 12:07:47 pmJeg tar hævn....! Det ved du godt, ikk'???Jo da ! Men af en eller anden grund føler jeg ikke det fjerneste anstrøg af frygt
Citat fra: Den røde Baron efter Maj 31, 2006, 09:43:51 pmDet er meget muligt, men hvad med ham Lusketrolden der har mistet sit trompet.... Ved han det... Det er altså en Lur jeg blæser på, og ikke en trompet... (har i aldrig haft lyst til at få en "blæser" efterfulgt af en "lur" ?? )