Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Du er godt nok noget modig, selskabet her på forum taget i betragtning...
HEY, HVORFOR SKAL MOBNING AF LUSKE GÅ UD OVER MIG OGSÅ...
...jeg er en lille mand...
Citat fra: Luske efter Maj 31, 2006, 02:30:11 pm...jeg er en lille mand...Er det derfor, du kører på en Gixxer?
Citat fra: Freddy efter Maj 31, 2006, 02:54:53 pmCitat fra: Luske efter Maj 31, 2006, 02:30:11 pm...jeg er en lille mand...Er det derfor, du kører på en Gixxer? Hov hov du ... ikke drille mand'en med hans kværn .... (host host)
Hun fik en Breezer, hvis hun lovede at lade være at hænge på mig... det vidste sig så åbenbart at ha' den helt modsatte effekt
Jeg hang ikke på dig til den fest... Det er vist nok nærmere dig, der bliver draget af mig med dine MILF tendenser
Citat fra: SVea efter Maj 31, 2006, 03:00:47 pmJeg hang ikke på dig til den fest... Det er vist nok nærmere dig, der bliver draget af mig med dine MILF tendenser De gifte damer skal da også føle sig lidt lækre ind imellem
Citat fra: Luske efter Maj 31, 2006, 03:03:55 pmCitat fra: SVea efter Maj 31, 2006, 03:00:47 pmJeg hang ikke på dig til den fest... Det er vist nok nærmere dig, der bliver draget af mig med dine MILF tendenser De gifte damer skal da også føle sig lidt lækre ind imellem De behøver jo ikke ligefrem være gifte for at være MILF....Hov??!? Nååh ja! Suså! HAHAHAHAHAHAHAHA!
Sjovt som et billed af en der har smidt guld på gaden, kan ende op i at Luske har forsøgt at "købe" Svea for er Breezer, for at få styret hans MILF tendenser, bare fordi han er lille og kører Gixxer
Citat fra: Den røde Baron efter Maj 31, 2006, 05:16:10 pmSjovt som et billed af en der har smidt guld på gaden, kan ende op i at Luske har forsøgt at "købe" Svea for er Breezer, for at få styret hans MILF tendenser, bare fordi han er lille og kører Gixxer Der er tydeligvis en der ikke har været nede ved suså's jubilæum