Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Kære Forum,Forholder mig ikke til Fiat eller Held - men Kenneth.Super service i f.m. anskaffelse af ny bil fra hans side !Kan trygt anbefales. "Lynlåsen" holder.Mange hilsner,Hans Ove
Citat fra: hod efter Maj 30, 2006, 11:10:17 pmKære Forum,Forholder mig ikke til Fiat eller Held - men Kenneth.Super service i f.m. anskaffelse af ny bil fra hans side !Kan trygt anbefales. "Lynlåsen" holder.Mange hilsner,Hans OveTak for det Hans Ove. Jeg vil jo bare gerne hjælpe der hvor jeg kan.
Kenneth er en flink fyr, og den nye Grande Punto er SuperNice Skulle jeg handle bil i dag (eller i morgen...) ved jeg godt hvor jeg ville gå hen
Citat fra: Paw efter Maj 31, 2006, 12:05:20 pmKenneth er en flink fyr, og den nye Grande Punto er SuperNice Skulle jeg handle bil i dag (eller i morgen...) ved jeg godt hvor jeg ville gå hen AUDI ?
En Bimmer ville være ok. Det andet skidt (Folkevogn og Snob-Folkevogn) siger mig ikke noget.Skulle det være så en 00 M-Coupe i Aspen-Silber.
Jeg tænkte nu på den coupe der blev bygget over model Z3. Med M Power naturligvis
Blah.. BMW E30 M3 det holder! Eller en 2002 Turbo.. Okay.. En M3 CSL kunne gå an.. Eller en Porche Cayman.. Eller.. Nåh.. Nej.. Nu ved jeg det.. En gammel Nissan Primera 1,6 - Det holder sgu
Citat fra: Ole efter Maj 31, 2006, 12:58:21 pmBlah.. BMW E30 M3 det holder! Eller en 2002 Turbo.. Okay.. En M3 CSL kunne gå an.. Eller en Porche Cayman.. Eller.. Nåh.. Nej.. Nu ved jeg det.. En gammel Nissan Primera 1,6 - Det holder sgu Og så skal vi jo ikke glemme at blier KUN er og bliver biler De er opfundet så folk der ikke er dygtige nok til at kunne køre MC, også kan komme rundt