Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Elsker den lille paddehattesky af talkum - klart den bedste scene !!!!!!!
Årh... mænd er da også så sarte....Neeej i sku prøve og arbejde med gamle mennesker
Neeej i sku prøve og arbejde med oldgamle mennesker som min kæreste
Citat fra: Finkster efter Maj 30, 2006, 09:37:42 amElsker den lille paddehattesky af talkum - klart den bedste scene !!!!!!! Jeg kunne ikke være mere enig! Ham nummer to på klippet, ham med kasketten... Han ligner sq egentlig Banditten!
Citat fra: Freddy efter Maj 30, 2006, 11:12:55 amCitat fra: Finkster efter Maj 30, 2006, 09:37:42 amElsker den lille paddehattesky af talkum - klart den bedste scene !!!!!!! Jeg kunne ikke være mere enig! Ham nummer to på klippet, ham med kasketten... Han ligner sq egentlig Banditten! Hvis det ikke er mine egne børn jeg skifter ble på ... så er jeg på vej ud at brække mig Er det så dig med vandslangen i ble'en ...
Citat fra: Chris efter Maj 30, 2006, 10:45:37 amNeeej i sku prøve og arbejde med oldgamle mennesker som min kæreste Så gammel er B2 da heller ikke???
Citat fra: Jesper Jensen efter Maj 30, 2006, 11:21:55 amCitat fra: Chris efter Maj 30, 2006, 10:45:37 amNeeej i sku prøve og arbejde med oldgamle mennesker som min kæreste Så gammel er B2 da heller ikke??? Nej, det er han ikke og han går heller ikke med ble.... Og jeg vil ikke vide mere om dine seksuelle tilbøjeligheder omkring bleer...