Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
du tager en gang sæbespåner, ind i vaskemaskinen på 30c ,og lad det så lufttørrer ,så skal det så bare ha' læderfedt eller lædervoks når det er tørt ,og vupti nyt læder
Citat fra: simon efter Maj 27, 2006, 12:10:27 pmdu tager en gang sæbespåner, ind i vaskemaskinen på 30c ,og lad det så lufttørrer ,så skal det så bare ha' læderfedt eller lædervoks når det er tørt ,og vupti nyt læder Jeg ved ikke om jeg ville smide den i vaskemaskinen, men det med sæbespånerne kan jeg godt gå med til.
du bliver altså nødt til at stoppe med de body-tequilaer, når du har læder på Anita
jeg glæder mig til SVinetræffet... eejjj spøg til side, mit bedste bud vil være mildt sæbevand, på en blød klud, indtil det ikke kommer mere salt ud, og derefter voks/olie eller tepuila what ever u like, og stop så med at pøse salt på din dragt når der kommer unge knægte forbi, læder+salt=
Hvis det er for at fjerne salten (hvide skjolder). Så har livgarden fundet tricket, der fjerner salt fra lakstøvlerne, så de stadig skinner efter at havde været igennem kriskamphelvet..I bedste Leth stil - Salt skjolder tørres væk med letmælk !!