Forfatter Emne: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?  (Læst 10464 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kragh

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 71
Sv: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?
« Svar #15 Dato: Maj 24, 2006, 12:11:11 pm »
Blev taget af fotovogn for over 4 uger siden sammen med en "kollega" her inde fra. Har ikke hørt noget endnu, så jeg satser da på at jeg slipper. Ellers er jeg aldrig blevet taget på mc. Kun i bil.

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Sv: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?
« Svar #16 Dato: Maj 24, 2006, 12:18:47 pm »
Ingen fartbøder til mig, men jeg har jo også kun haft kørekort til mc i 2 dage  :lol:
Theis

Ex. SV650S ejer.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?
« Svar #17 Dato: Maj 24, 2006, 02:31:13 pm »
Nej ingen bøder på mc, men tæt på:

Cecilie og jeg var ude og trille tur på min gamle sv650s tilbage i 2002.
Vi blev sammen med adskellige biler hevet ind til rutine/kørekorts-check, så ingen problemer der. ;-)
Nå ud på vejen igen og afsted det gik... Hmmm... alle de biler der pludseligt ligger på 70km/t bare fordi der holdte politi 2km tidligere... :?
Ud og overhale hele striben, så med ca. 150km/t gik vi forbi den foreste bil og ind foran og slippe gassen, for der kom en lille by forude.

Der stod en "høker" og var ved at stille sin radar op, og han fik blafret noget med armene efter os da vi krydsede byskiltet og ham med nok en 100 stykker... :oops: :mrgreen: :mrgreen:

Altså helt ærligt den by kunne ikke kaldes for en by men nærmere et fartbump, med måske 10 huse... :shock:

Nå jeg slap med skrækken, og et par hurtige nyreslag fra Cecilie som godt kunne se hvor den uges slikpenge var forsvundet hen hvis vi var blevet stoppet!  :shock: :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen:

Men ellers kører jeg lige som de andre løgnere i denne tråd som et lam. :mrgreen: :mrgreen:
(ikke at forveksle med "som en lam" :P)
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?
« Svar #18 Dato: Maj 24, 2006, 02:45:08 pm »
Men ellers kører jeg lige som de andre løgnere i denne tråd som et lam. :mrgreen: :mrgreen:
(ikke at forveksle med "som en lam" :P)
Kommer det ikke ud på ét? :lol:
I øvrigt har jeg også prøvet den med at "slippe" på et sted hvor de var i gang med at sætte en radar op. 120km/t i taxaen. Men blev dog stoppet. Betjenten åbnede passagerdøren og stak radaren ind til mig "GODDAG! Ved du hvad det her er?" Jeg svarede "Jah, det kan jeg jo næsten regne ud." Han sagde "Du er godt nok heldig. Kør pænt og ha' en god dag" og så smækkede han døren i igen. :D :D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Sv: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?
« Svar #19 Dato: Maj 24, 2006, 03:07:50 pm »
He-he Jeg har aldrig fået en fartbøde på mc, men det er også fordi jeg i alle årene har kørt lige efter færdselsbogen  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?
« Svar #20 Dato: Maj 24, 2006, 03:32:59 pm »
He-he Jeg har aldrig fået en fartbøde på mc, men det er også fordi jeg i alle årene har kørt lige efter færdselsbogen  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .... skål .... :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?
« Svar #21 Dato: Maj 24, 2006, 03:34:29 pm »
He-he Jeg har aldrig fået en fartbøde på mc, men det er også fordi jeg i alle årene har kørt lige efter færdselsbogen 
Jeg tror på julemanden og sommetider vejrudsigten, men DEN skal du sgu længere ud på landet med  :D :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Sv: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?
« Svar #22 Dato: Maj 24, 2006, 04:18:48 pm »
Jeg tror på julemanden og sommetider vejrudsigten, men DEN skal du sgu længere ud på landet med  :D :wink:

Ja jeg er jo så begyndt at tro på de grønne grise, men den der Olfert den er sku for "sygt langt ude"!!! :lol: :lol: :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Lasset

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 173
  • Nu med mc igen :)
    • Min knallert...
Sv: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?
« Svar #23 Dato: Maj 24, 2006, 07:13:40 pm »
Hmm, jeg har en bøde + klip til at ligge i skuffen. Det er ikke afklaret endnu, da jeg bare blev stoppet af én betjent i civilbil (Det er osse uretfærdigt at de kører rundt i civilbiler.....), han havde ikke nogen måling, udover den fart han mente han så på sit speedometer.
Anyway, han mener jeg kørte 140km/t på en 90km/t strækning.... (Kan egentlig ikke forstå at det er gyldigt, når han var alene?)
Bøde på 2000,- + klip, men nu ser vi hvad der sker....
Honda Hornet ABS pc41 - Devil master potte - fjernet kat og pc3 indrullet af Mr. Dyno - så er jeg klar til de små veje :)
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39407

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Sv: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?
« Svar #24 Dato: Maj 24, 2006, 07:17:22 pm »
På vej til træf i Holland, blev jeg nappet to gange inden for to timer i Tyskland :oops: :oops:
I begge tilfælde var det kasse et, eller MC blev stående :roll:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
Re: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?
« Svar #25 Dato: Maj 24, 2006, 07:28:50 pm »
Hej har heldigvis heller ikke fået nogle fart bøde på mc (endnu),men det er kun et spørgsmål om tid sådanne som jeg køre  :)


Ole S.
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?
« Svar #26 Dato: Maj 24, 2006, 07:52:49 pm »
På vej til træf i Holland, blev jeg nappet to gange inden for to timer i Tyskland :oops: :oops:
I begge tilfælde var det kasse et, eller MC blev stående :roll:


Hva måtte du slippe kontant ?
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Sv: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?
« Svar #27 Dato: Maj 24, 2006, 08:28:33 pm »
Det ligger en del år tilbage, men de fik lidt D-mark, Dkr. og Hollandske Gulden, så totalt blev det i omegnen af 1600 kr. så vidt jeg husker :(

Det tog bestemt en del af træfbudgettet :(

Men, det var jo mig selv der strammede kablerne :oops:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Re: Fartbøder på MC ... hvor mange har fået ?
« Svar #28 Dato: Maj 25, 2006, 12:09:51 am »
har vist overskredet fartgrænsen en enkelt gang..  eller to..   :wink: :wink:
7-9-13 har ikke fået nogen bøder.

en enkelt p-bøde er inkasseret.. :| :oops:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt