Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hejsa...er der nogen af jer der ved om man bliver kaldt til syn hvis man bruger baglygten som nr. plade lys??altså simpelthen fjerner nr. plade lyset og erstatter den med baglygten...
Jeg valgte en løsning med 4 lysdioder, men hvis jeg stod i samme situation i dag, ville jeg tage chancen og helt undlade det.
Et spørgsmål til Jannik og Beltman: Kan de lysdioder lyse nummerpladen op? Jeg har ikke noget lys på min, udover det fra baglygten, så jeg kunne godt finde på at lave lysdiode-tricket. Ville fandme være irriterende at få en dumme-bøde blot for at spare nogle få kroner til køb af dioder.
Mine dioder er fra dioder.dk og de oplyser nummerpladen tilfredsstillende. Mht Janniks indlæg om at han har lavet det magen til min, er det ikke helt korrekt... jeg har nemlig tyvstjålet ideen fra Janik men så vidt jeg husker fik jeg vist lov inden jeg gik igang.