Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er frisk på en omgang druk - så længe at jeg ikke bliver tvunget til at drikke øl
Nej sødte!Noget med at den sidst sidende er og bliver en jyde, men alle andre kravler rundt...
Jeg skal vise dig hvordan en ægte jyde drikker, kære Freddy!
men de er jo også mænd
Citat fra: Jesper Jensen efter Maj 23, 2006, 12:25:58 pmJeg er frisk på en omgang druk - så længe at jeg ikke bliver tvunget til at drikke øl Der er ingen tvang
Citat fra: B2 efter Maj 23, 2006, 12:30:00 pmCitat fra: Jesper Jensen efter Maj 23, 2006, 12:25:58 pmJeg er frisk på en omgang druk - så længe at jeg ikke bliver tvunget til at drikke øl Der er ingen tvang Nej det er der da ikke... Så længe de bare holder sig henne ved børnebordet, når de skal gylpe deres wannabe øl aka breezer aka Ice i sig...
SVea>Sidst jeg hentede dig efter en druktur (i øvrigt hos Falkne) lugtede du altså af Bacardi Breezer med Pinacle.. - såååååååå - ved ikke om Falkne holder børnefødselsdag, meeeeen
Citat fra: Jesper Jensen efter Maj 23, 2006, 01:13:20 pmSVea>Sidst jeg hentede dig efter en druktur (i øvrigt hos Falkne) lugtede du altså af Bacardi Breezer med Pinacle.. - såååååååå - ved ikke om Falkne holder børnefødselsdag, meeeeen Det var Filur jeg duftede af. Troede det var saftevand. Og det er ikke børnefødselsdage Falkne holder. De er bare ikke så høje dernede, men de er nogle værre nogle hele striben
Citat fra: SVea efter Maj 23, 2006, 01:17:00 pmCitat fra: Jesper Jensen efter Maj 23, 2006, 01:13:20 pmSVea>Sidst jeg hentede dig efter en druktur (i øvrigt hos Falkne) lugtede du altså af Bacardi Breezer med Pinacle.. - såååååååå - ved ikke om Falkne holder børnefødselsdag, meeeeen Det var Filur jeg duftede af. Troede det var saftevand. Og det er ikke børnefødselsdage Falkne holder. De er bare ikke så høje dernede, men de er nogle værre nogle hele striben Der er altså ikke ananas i filur - og husk på at jeg har bedre hukommelse end dig når der hældes sprut ned
Citat fra: helle merete efter Maj 23, 2006, 12:20:20 pmJeg skal vise dig hvordan en ægte jyde drikker, kære Freddy! Den måde har jeg hørt om engang... Det er noget med direkte fra koen er det ikke
Citat fra: Jesper Jensen efter Maj 23, 2006, 01:21:02 pmCitat fra: SVea efter Maj 23, 2006, 01:17:00 pmCitat fra: Jesper Jensen efter Maj 23, 2006, 01:13:20 pmSVea>Sidst jeg hentede dig efter en druktur (i øvrigt hos Falkne) lugtede du altså af Bacardi Breezer med Pinacle.. - såååååååå - ved ikke om Falkne holder børnefødselsdag, meeeeen Det var Filur jeg duftede af. Troede det var saftevand. Og det er ikke børnefødselsdage Falkne holder. De er bare ikke så høje dernede, men de er nogle værre nogle hele striben Der er altså ikke ananas i filur - og husk på at jeg har bedre hukommelse end dig når der hældes sprut ned Jeg er ked af at måtte sige det, Jesper... men er desværre nødt til at give SVea medhold denne gang. Det var rent faktisk en Filur, hun prøvede at kæmpe ned. (efter alt det andet hun også drak)
Freddy for helvede - SVea kan jo ikke huske den slags når hun er fuld - du skal bare give mig ret... (nå, torsdagens mission må være at få hældt en breezer på hende )