Jeg må se hvad der sker..... Men må indrømme at jeg er vildt nervøs lige nu.... I morges troede jeg at jeg igen så et kamera..... Men det var bare et stakit....
Derudover bliver jeg nervøs når jeg ser en bil holde i siden.... Totalt paranoia.....
Da jeg skulle hjem idag, besluttede jeg og min hjerne at kører hvad man må.... Damn det er belastende... Istedet for at lade sin fod "hvile" på speederen skal man jo nu til at holde foden tilbage... Får sgu øm vrist...
Og så er det altså vildt pinligt at alle ligger lige i røven på een og presser fordi de vil forbi... ( dem er jeg jo nok normalt een af ) .. Men jeg må jo nok hellere vænne mig til at kører ordentlig...
Men jeg vil altså godt forsvare mig lidt... Selvfølgelig er man stor nok til at kører forstærkt, så må man også tage ansvaret... Men de steder hvor jeg kørte er det helt forrykt at man ikke må kører hurtigere... Der er marker på siderne og ingen ting der kan komme spontant ud foran een... Hastigheden er sat for lav.... Men sådan er livet... Jeg er blevet en meget mindre fartbølle nu...