Forfatter Emne: PIIIIIIIIIS  (Læst 3597 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
PIIIIIIIIIS
« Dato: Maj 17, 2006, 02:30:10 pm »
Drønede afsted mod St. heddinge hvor jeg skulle hente noget hos lægen... Pludselig opdager jeg til min rædsel et kamera i venstre side af vejen... Jeg opdager det først da jeg er lige ud for det... Jeg tænker hvad det var og på tilbagevejen beslutter jeg mig selvfølgelig for at kører hvad jeg må og ser så at det ER et kamera og at der omkring 50 meter derfra holder en hudfarvede kassebil.... Jeg får det ekstremt varmt og ved godt at den er gal... Man måtte kører 70 km/t og jeg kørte 120 - måske 130 km/t
Dette betyder en bøde på 3000 kr og en betinget frakendelse af kørerkortet... og så må jeg ikke lave noget som helst i 3 år.... Derudover skal jeg op til en teori og kørerprøve... Som jeg er sikker på at jeg dumper... Forfanden mand... hvorfor skulle jeg også på toilettet.....  :( :( :(

Jeg så ikke at jeg blev blinket... Jeg undre mig så over at der holder en fotovogn og de så stiller et kamera op ude på vejen... Og der var ikke nogen som bemandede ddet..... Er det normalt..... ???

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
Re: PIIIIIIIIIS
« Svar #1 Dato: Maj 17, 2006, 02:35:54 pm »
Næh normalt vil du kunne se blitzen. Kan jo være at de var lige ved at sætte den op... Vent du et par uger, og se om du får et pænt billede ind af døren.
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: PIIIIIIIIIS
« Svar #2 Dato: Maj 17, 2006, 02:36:48 pm »
Uuuups! Fuck...  :shock:
Der har været en del snak om kamerafælder her på forummet, men slå koldt vand i blodet, det er ikke særligt sansynligt du er blevet "klipset"!
Krydser alt hvad jeg har!  :roll:
 8) Ritzau
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: PIIIIIIIIIS
« Svar #3 Dato: Maj 17, 2006, 02:54:40 pm »
Uuuups! Fuck...  :shock:
Der har været en del snak om kamerafælder her på forummet, men slå koldt vand i blodet, det er ikke særligt sansynligt du er blevet "klipset"!
Krydser alt hvad jeg har!  :roll:
 8) Ritzau


Alle siger jeg skal slå koldt vand i blodet.... men damn jeg er nervøs... nærmere et nervevrag....  :(

Jeg har ihvertfald lært noget i dag.... Kører pænt..... men det var også bare fordi jeg skulle på wc.. og det skulle gå hurtigt... ellers havde jeg ikke kørt så stærkt... Piiiiiiiis

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: PIIIIIIIIIS
« Svar #4 Dato: Maj 17, 2006, 02:56:27 pm »
Har selv været der - du skal nok bestå den prøve, det er ikke så slemt..

Husk dog at du kun har 3 forsøg til at bestå BEGGE prøver..!
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: PIIIIIIIIIS
« Svar #5 Dato: Maj 17, 2006, 02:56:54 pm »
Fartbølle  :!: :wink:

Spøg til side: vent og se om du overhovedet blev fotograferet.
Måske var kameraet ikke aktivt eller måske var der kun det kamera (og din nummerplade sidder bagpå), så der er da ligeså stor chance for at du ikke får "et brev".  :)
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: PIIIIIIIIIS
« Svar #6 Dato: Maj 17, 2006, 03:22:54 pm »
Er Politiet mon sikre på det ikke var Moolex på cyklen? ;)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: PIIIIIIIIIS
« Svar #7 Dato: Maj 17, 2006, 03:35:52 pm »
Ja for jeg var i Hillerød  på den røde djævel
hun kørte i bil :roll: :roll:
   

SVingman

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
  • Knut hvem?
Re: PIIIIIIIIIS
« Svar #8 Dato: Maj 17, 2006, 03:38:36 pm »
Jeg smilede et akavet smil til kameraet på lillebæltsbroen :? Der 70 pga. vejarbejde og da jeg kiggede efter at have bremset var jeg stadig over 100 :( Og det var oven i købet i madkassen :roll:

Men nu er det 1½ måned siden så jeg regner ikke med det bliver til noget - der er en del billeder der ikke bliver til noget :D
SV1000SK7 · 2008 · Blå · MIVV Titanium · Underkåbe · Original alarm · Hugger · Gear indikator · Rizoma røv · Powercommander III · Mr. Dynos touch

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: PIIIIIIIIIS
« Svar #9 Dato: Maj 17, 2006, 03:42:56 pm »
Ja for jeg var i Hillerød  på den røde djævel
hun kørte i bil :roll: :roll:

Ja så kan Majse selvfølgelig godt være blitzet forfra.

Jeg føler mig pludselig også mindre sympatisk når du ikke engang kørte på SV'eren, Majse...  :wink: (just kidding)
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: PIIIIIIIIIS
« Svar #10 Dato: Maj 17, 2006, 03:47:05 pm »
Jeg smilede et akavet smil til kameraet på lillebæltsbroen :? Der 70 pga. vejarbejde og da jeg kiggede efter at have bremset var jeg stadig over 100 :( Og det var oven i købet i madkassen :roll:

Men nu er det 1½ måned siden så jeg regner ikke med det bliver til noget - der er en del billeder der ikke bliver til noget :D

Men jeg læste et sted, at en billist har haft held med at klage over en bøde han fik for at køre for hurtigt på Lillebæltsbroen, idet han hævdede at broen starter andentsteds en betjenten mente.  Skiltningen angav 70 KM/T på broen. Fordel for billisten der blev målt på rampen...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

K

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 182
Re: PIIIIIIIIIS
« Svar #11 Dato: Maj 17, 2006, 03:49:41 pm »
lort

men hvordan gør de i de der fotofælder vender kameramanden sig og tager billede af mc'en bagfra??? det kan de sgu da ik nå!!?
mvh

Kenneth (SV650S)

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: PIIIIIIIIIS
« Svar #12 Dato: Maj 17, 2006, 03:52:45 pm »
lort

men hvordan gør de i de der fotofælder vender kameramanden sig og tager billede af mc'en bagfra??? det kan de sgu da ik nå!!?
Der sidder i de fleste (måske endda dem alle) fotovogne et videokamera som filmer ud af forruden i x antal sekunder efter at kameraet bagi er blevet aktiveret.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: PIIIIIIIIIS
« Svar #13 Dato: Maj 17, 2006, 05:32:38 pm »
Nå, har en super god kammerat som kørte derned på " rønnedemotorvejen" for at se hvad det var... Det viser sig at det var en beige tømrerbil som havde placeret sig meget skummelt... Og med bitte små bogstaver stod der tømrer... det der så måske skulle være kameraet er noget laser agtigt noget... men ikke et kamera... Den mand skulle bare vide hvad han gør ved folk.... Inde på motorcykel galleriet er der også en gut som er nervøs over lige præcis samme sted.... Jeg er lidt mere rolig nu og takker min ven for at kører dertil for at tjekke det ud for mig... Han er også selv MCist og vild med SV-er... Så jeg tror jeg vil hjælpe med at finde sådan een til ham nu....

Smil

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: PIIIIIIIIIS
« Svar #14 Dato: Maj 17, 2006, 05:39:59 pm »
Nå, har en super god kammerat som kørte derned på " rønnedemotorvejen" for at se hvad det var... Det viser sig at det var en beige tømrerbil som havde placeret sig meget skummelt... Og med bitte små bogstaver stod der tømrer... det der så måske skulle være kameraet er noget laser agtigt noget... men ikke et kamera... Den mand skulle bare vide hvad han gør ved folk.... Inde på motorcykel galleriet er der også en gut som er nervøs over lige præcis samme sted.... Jeg er lidt mere rolig nu og takker min ven for at kører dertil for at tjekke det ud for mig... Han er også selv MCist og vild med SV-er... Så jeg tror jeg vil hjælpe med at finde sådan een til ham nu....

Smil

Dejligt ! ... kan du ha en fortsat god og dejlig dag .....  :wink:

Og husk at "pisse af" inde du skal ud at køre  :wink: ...... som min far altid plejer at sige ... til min lillebror  :oops:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com