Forfatter Emne: Wheelie's ... har du ? kan du ?  (Læst 5039 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Wheelie's ... har du ? kan du ?
« Svar #15 Dato: Maj 17, 2006, 05:52:12 pm »
Hvor er den der siger: ja - i 1. 2. og 3. men er ikke god nok til at være øvet.....  :lol:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
Re: Wheelie's ... har du ? kan du ?
« Svar #16 Dato: Maj 18, 2006, 08:56:32 am »
Jeg kan gøre det, og det er fornemt på 650  :? :? Den er jo som skabt til det.. den har næsten ikke motor nok til at trille rundt (med forbehold for kørens vægt), og man komme ned ved enten at lukke gassen, tage koblingen eller røre ved fodbremsen.. og hvis styret er en smule drejet når man sætter den, så retter den selv op!!

Hvis man vil lave en kontrolleren ”nedtagning” så trykker man styrede ned, en enkelt gang, i stedet for at slippe gassen - så kommer den skånsomt ned..

Har ikke hørt om en 650 med standart forfjeder, der har fået utæt pakninger grundet det – har dog mærket at den i kronrøret kan tage lidt skade (hakker i lejerne = slatten styr, hvor man kan mærke hvad der er frem af)  :( :(
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
Re: Wheelie's ... har du ? kan du ?
« Svar #17 Dato: Maj 20, 2006, 05:45:31 pm »
Fandt en video gennem MCG, hvor min gamle SV´er kører på baghjul op til 3. gear: http://videos.streetfire.net/video/726923D2-3459-46A6-966D-021680BD8A6A.htm
Det er ok kørt. :D
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

waskus

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
Re: Wheelie's ... har du ? kan du ?
« Svar #18 Dato: Maj 21, 2006, 12:58:34 am »
Jeg er ny her så hej hej:) Primær grund til at jeg har købt en Tiller er jo for at kører pong på 1 hjul og ja lyden som er brutal. Hver gang jeg svinger ud fra en sidevej forgår det i 1. gear og så bare rulade og hjulet op. Når den kommer op i "0" punktet er man ikke i tvivl, begynder automatisk at styrer med kroppen hehe og den vejer ikke en skid. Øvelse, øvelse og mere øvelse. Det kildere ikke i min mave mere nu skal det bare ligge på rygraden at holde den oppe, men jeg skal have lavet rifelmans 1/5 gashåndtags mod så jeg ikke skal tage så meget på gashåndtaget. Når vejret bliver bedre så skal det jo klart øves med kobling, på den måde ved man altid hvordan man får den op. Ingen tvivl om at en TL1000 let kan komme op i 2. gear med kobling og jeg mener OP hehe. I 1 gear triller jeg bare afsted med 3000 rpms, kobler ind hiver nålen forbi 5000 og slipper og Bang så er den helt oppe i "0" punktet. Igen det skal øves for som så mange andre sætter jeg den for hurtigt ned. Om det så koster et par pakdåser er jeg nu total ligeglad med:) Denne bike er skabt til at kører på 1 hjul. Jeg kører hver dag på min, til og fra arbejde osv. Hver gang jeg får chancen overhaler jeg biler på 1 hjul og jeg ved udemærket at mange bare ryster og tænker: Idiot, men ved så også at hos andre sidder de bare og tænker:  jeg vil kører mc og kunne det... Det er total lir hehe... At se en fyr hoppe op på sin tank og så river den på 1 hjul med 130 km/t får mig til at råbe: FUCK JA!
« Senest Redigeret: Maj 21, 2006, 06:33:52 pm af waskus »
1998 TL1000R - TRE mod, air pair removed - Micron potter

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Wheelie's ... har du ? kan du ?
« Svar #19 Dato: Maj 21, 2006, 09:27:30 pm »
Fandt en video gennem MCG, hvor min gamle SV´er kører på baghjul op til 3. gear: http://videos.streetfire.net/video/726923D2-3459-46A6-966D-021680BD8A6A.htm
Det er ok kørt. :D
Ja den cykel er i gennem tiden blevet tæsket godt hva´???  :oops: :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Wheelie's ... har du ? kan du ?
« Svar #20 Dato: Maj 23, 2006, 11:26:56 pm »
Sådan bare for at lave lidt staus her:

Ca. 60% har eller er interesseret i at køre eller lære at køre på baghjul.

Ca. 10 % ville aldrig gøre det.

Ca. 30 % har "oplevet" det utilsigtet.
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com