Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er da af den klare overbevisning at familiedag ville være en rigtig god ide, skovtur og leg i det grønne jubii, at se min.8 unger bitchslappe Bill, det vil jeg ikke undvære,
Citat fra: Moolex efter Maj 17, 2006, 04:11:06 pmJeg er da af den klare overbevisning at familiedag ville være en rigtig god ide, skovtur og leg i det grønne jubii, at se min.8 unger bitchslappe Bill, det vil jeg ikke undvære, Hvorfor er det lige at det skal gå ud over mig??
www.kinagrill.dk
Citat fra: Bill efter Maj 17, 2006, 10:20:10 pmCitat fra: Moolex efter Maj 17, 2006, 04:11:06 pmJeg er da af den klare overbevisning at familiedag ville være en rigtig god ide, skovtur og leg i det grønne jubii, at se min.8 unger bitchslappe Bill, det vil jeg ikke undvære, Hvorfor er det lige at det skal gå ud over mig?? Man mener nok bare, at du er god til børn. Det skal du da kun tage som noget positivt.