Forfatter Emne: Job hos Aagesen  (Læst 1883 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Job hos Aagesen
« Dato: Maj 16, 2006, 12:54:10 pm »
Der søges hurtigst muligt en reservedels mand til Aagesen Motorcykler..... Da vores ene mand har forladt os søger vi nu en anden med erfaring inden for motorcykelområdet....

Så står du og mener at det lige er noget for dig, så kom ind og meld dig.... eller send en ansøgning til Gitte Aagesen på : gitte@aagesen.dk

håber at det har fanget interessen hos nogen....

Mange hilsner Majse

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Job hos Aagesen
« Svar #1 Dato: Maj 16, 2006, 06:15:51 pm »
Tjaa, man er jo reservedelssvinger  :?
Naa, jeg blir sku hvor jeg er, nu er lønnen jo efterhånden også kommet igen efter at ha været frosset i et par år :evil:
Det kunne ellers ha været skægt at rode lidt med mc-parts :D :D selvom der faktisk kun er størelsen til forskel på mc, biler og lastvogne :shock:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Job hos Aagesen
« Svar #2 Dato: Juni 03, 2006, 06:35:04 pm »
Hmmmm, slet ingen der er interesseret i et job hos Aagesen.... Vi er super friske derinde og griner meget... Vi søger stadig en medarbejder... om du er udlært eller ej er lige meget... Bare du har stor interesse for motorcykler og ved en del om cykler og reservedele...

Så søg jobbet eller send denne besked videre til en du kender som måske kender en vens bror eller søster som kender en der mangler job. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Sv: Job hos Aagesen
« Svar #3 Dato: Juni 03, 2006, 07:38:11 pm »
Jeg tror det ville hjælpe på interessen, hvis der forelå lidt flere detaljer. Eks. Løn, arbejdstider og forventninger til den kommende medarbejder.

Specielt det med lønnen er vigtigt, for det nytter jo ikke noget at arbejde med sin hobby, hvis man ikke kan leve af det...
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Sv: Job hos Aagesen
« Svar #4 Dato: Juni 03, 2006, 11:12:19 pm »
Jeg tror det ville hjælpe på interessen, hvis der forelå lidt flere detaljer. Eks. Løn, arbejdstider og forventninger til den kommende medarbejder.

Specielt det med lønnen er vigtigt, for det nytter jo ikke noget at arbejde med sin hobby, hvis man ikke kan leve af det...

Jeg aner ikke hvad lønnen er, jeg ved at vi mangler en mand og søger en... Alt andet kan man få at vide hvis man søger jobbet..  :smiley: