Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hey. Mine sidetasker har lavet ridser på bagenden af cyklen og en venlig sjæl anbefalede Basta Scratch-remover, men det var desværre ikke fem potter pis værd. Er der nogen som kan anbefale noget mere virkningsfuldt? Jeg prøver at kamuflere lidt af den krig min cykel har været igennem...
Vil prøve det der lak med farve. Har sgu ikke penge til en omlakering...
Citat fra: helle merete efter Maj 16, 2006, 12:19:28 pmVil prøve det der lak med farve. Har sgu ikke penge til en omlakering...chpisaway.dk
Citat fra: nyg efter Maj 16, 2006, 12:31:27 pmCitat fra: helle merete efter Maj 16, 2006, 12:19:28 pmVil prøve det der lak med farve. Har sgu ikke penge til en omlakering...chpisaway.dkchPISaway?
Chipsaway tager mig bekendt 500kr for at fixe 1 ridse.. - bagskærmene kan vel omlakeres for 1000kr..?
Citat fra: helle merete efter Maj 16, 2006, 11:47:22 amHey. Mine sidetasker har lavet ridser på bagenden af cyklen og en venlig sjæl anbefalede Basta Scratch-remover, men det var desværre ikke fem potter pis værd. Er der nogen som kan anbefale noget mere virkningsfuldt? Jeg prøver at kamuflere lidt af den krig min cykel har været igennem...Hvor slemt har dine tasker ridset "guldet" ? Billeder af taskerne ... (stadig godt der ingen svenskere er herinde )
Citat fra: Jesper Jensen efter Maj 16, 2006, 01:06:43 pmChipsaway tager mig bekendt 500kr for at fixe 1 ridse.. - bagskærmene kan vel omlakeres for 1000kr..?Det kommer nok ret meget an på, hvor heldig man er. Jeg fik lakeret ALLE mine nye kåbedele, PLUS tanken, PLUS fælge. Tank og kåbedele fik i øvrigt også klarlak. Det hele til 1500,-
Citat fra: Freddy efter Maj 16, 2006, 01:11:15 pmCitat fra: Jesper Jensen efter Maj 16, 2006, 01:06:43 pmChipsaway tager mig bekendt 500kr for at fixe 1 ridse.. - bagskærmene kan vel omlakeres for 1000kr..?Det kommer nok ret meget an på, hvor heldig man er. Jeg fik lakeret ALLE mine nye kåbedele, PLUS tanken, PLUS fælge. Tank og kåbedele fik i øvrigt også klarlak. Det hele til 1500,- Lyder billigt - jeg har et tilbud på 3500 for at få malet hele cyklen når jeg får tid til at skille den ad..
Det er nok heller ikke en helt unfair pris. Mit var ufatteligt billigt. Og det krævede, at jeg klarede alt forarbejdet selv med slibning, afdækning osv.