Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tja for min egen SV1000s gælder følgende data:På uret 275 og ægte km/t målt på felt: 252 (Selvfølgeligt ikke testet i Danmark)
Nu ved jeg godt at jeg "kun" har en 650'er, men min siger 225 på seedo og 225 på rullefelt hos Mr. Dyno, så ved ikke lige hvordan og hvor ledes Janniks tal / målinger hænger sammen
Citat fra: Bill efter Maj 16, 2006, 09:50:04 amNu ved jeg godt at jeg "kun" har en 650'er, men min siger 225 på seedo og 225 på rullefelt hos Mr. Dyno, så ved ikke lige hvordan og hvor ledes Janniks tal / målinger hænger sammen225 på speedometeret er nok kun 205-210 ægte, langt de fleste speedometere er meget optimistiske
Citat fra: Olfert efter Maj 16, 2006, 09:54:36 amCitat fra: Bill efter Maj 16, 2006, 09:50:04 amNu ved jeg godt at jeg "kun" har en 650'er, men min siger 225 på seedo og 225 på rullefelt hos Mr. Dyno, så ved ikke lige hvordan og hvor ledes Janniks tal / målinger hænger sammen225 på speedometeret er nok kun 205-210 ægte, langt de fleste speedometere er meget optimistiske Det er jo svært at sige Olfert, for jeg har jo ikke noget at sammenligne med. Altså haft en til at køre ved siden af. Men det er da pudsigt, hvis ikke det passer, når rullefeltet siger det samme....
man får oftest roll on målinger i 4,5,6. gear som både viser topfart og max HP
Måler de MC'en i 6.gear?Der hvor jeg plejer at få målt biler, ruller de den da i 4.gear?
det er bare ofte at man kun får den udskrift der indeholder den test hvor de går gennem gearene..
Citat fra: Luske efter Maj 16, 2006, 10:58:57 amdet er bare ofte at man kun får den udskrift der indeholder den test hvor de går gennem gearene.. Jeg har en roll on, en moment og en gennem gearene graf, fra den gang jeg fik rullet min hos Mr. Dyno.