Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvad siger i SVin, skal vi lege ?
Jeg har hørt ad omveje at jeg åbentbart skal med!
det kunne være man skulle dukke op og drikke jer under bordet
Citat fra: helle merete efter Maj 16, 2006, 01:45:00 pmJeg har hørt ad omveje at jeg åbentbart skal med! Garanteret den samme som lige har overtalt mig
Det skulle vel aldrig være personen der ikke ville kaldes et SVin ?
Tror det vil være RIGTIGT smart at tage telt med !Sovesalen, er nok ikke nær så fredelig som da vi var der sidst.Ikke at der var ret megen ro, med den snorken, fisen osv
Citat fra: B2 efter Maj 16, 2006, 01:56:22 pmTror det vil være RIGTIGT smart at tage telt med !Sovesalen, er nok ikke nær så fredelig som da vi var der sidst.Ikke at der var ret megen ro, med den snorken, fisen osvHey det var ikke mig der snorkede... - men ën i samme række som mig, lidt længere nede - kunne snildt være dig..
Jeg har lige købt ny sovepose - den skal vel nærmest indvies?
Citat fra: Jesper Jensen efter Maj 16, 2006, 01:54:12 pm Jeg har lige købt ny sovepose - den skal vel nærmest indvies? Jeg har både købt ny sovepose og telt, men vil hellere ligge og savle i Snuskes... Mine arme er kun bygget til at føre pils op til munden, ikke til at slå et telt op
Sov du så i din nye sovepose til Fraugde??