Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg ved at jeg skal hente SVea kl. 11:30 - men hvis B2 og Chris først er der kl. 15:30 kan det da godt ske at vi skal vente lidt??
Hmm, så venter vi nok lidt - hører lige SVea, Freddy, Niels og HM ad..
NÅ, vi kører fra Frederiksberg kl. 13
Citat fra: Jesper Jensen efter Maj 24, 2006, 03:43:18 pmNÅ, vi kører fra Frederiksberg kl. 13 Det lyder mere fornuftigt
Jeg har stadig nået at drikke mig ned inden B2 og Christinapigen ankommer tror jeg
eller også smider vi dig i seng med Hønses kæreste (Spirilen)
Citat fra: B2 efter Maj 24, 2006, 04:11:27 pmeller også smider vi dig i seng med Hønses kæreste (Spirilen) Jeg prøver at lokke Hønses bror til at komme med. Han er det nærmeste jeg kan komme Hønses kæreste og mener at have hørt ude i byen, at han går under navnet Virilen
Citat fra: SVea efter Maj 24, 2006, 04:17:40 pmCitat fra: B2 efter Maj 24, 2006, 04:11:27 pmeller også smider vi dig i seng med Hønses kæreste (Spirilen) Jeg prøver at lokke Hønses bror til at komme med. Han er det nærmeste jeg kan komme Hønses kæreste og mener at have hørt ude i byen, at han går under navnet Virilen Jeg har hørt at han er efter dig SVea, sidst så jeg ham med et skilt i hånden: http://www.callme.nm.ru/schild.swf?namee=Gi_mig_SVea!
Citat fra: SV daddy efter Maj 23, 2006, 10:38:05 pmmen så kommer jeg der ned... til en enkelt eller fire...Ja, nu har jeg skrevet dig på, så er der ingen vej udenom... Nu skal du ned og have et enkelt eller fire sugekort
men så kommer jeg der ned... til en enkelt eller fire...
er der nogen der køre i grupper der ned som man måske kunne presse sig med ind i...
Citat fra: SVea efter Maj 24, 2006, 08:15:02 amCitat fra: SV daddy efter Maj 23, 2006, 10:38:05 pmmen så kommer jeg der ned... til en enkelt eller fire...Ja, nu har jeg skrevet dig på, så er der ingen vej udenom... Nu skal du ned og have et enkelt eller fire sugekort man skal vidts lære at passe på når hende SVea pigen er i nærheden...man kan hurtigt sige for meget for hurtig...men som sagt så lovet...er der nogen der køre i grupper der ned som man måske kunne presse sig med ind i...