Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Så når Kenneth Bill siger at hans K5'er blinker, så er han stiv?Men kan det så passe at Helle Meretes Old School (99'er) blinker først?Eller havde de bare fået for meget at drikke i lørdags??
definer blinker!!! min "blinker" også dvs når måleren ikke rigtig ved om den skal vise tom eller ikke tom, tænder og slukker lampen ret tit, det er det vi mener med at den "blinker", det foregår ofte når man kører på mindre veje som er krøllede og ikke E45
Citat fra: Moolex efter Maj 15, 2006, 11:40:12 amdefiner blinker!!! min "blinker" også dvs når måleren ikke rigtig ved om den skal vise tom eller ikke tom, tænder og slukker lampen ret tit, det er det vi mener med at den "blinker", det foregår ofte når man kører på mindre veje som er krøllede og ikke E45Blinker=tænder og slukker i fast frekvens ind til at den lyser konstant..!
600 modellen
Har sjekket manualen på min sykkel og der står det at lampen for lite bensin lyser konstant når det er mindre enn 4,2 liter igjen på tanken. Dette stemmer bra med mine erfaringer med sykkelen, fyller som regel ca 13 liter etter at lampen lyser konstant.På min sykkel blinker den aldri, men tennes og slukkes gjerne et par ganger før den lyser helt konstant..