Forfatter Emne: Skagen træf  (Læst 44364 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

lorenzo

• Søndagskører
  • **
Re: Sv: Re: Skagen træf
« Svar #60 Dato: Juli 09, 2006, 04:38:12 pm »
Der er altid en udvej... Du siger bare til, hvis jeg skal finde en mystisk sygdom til dig, som du kan ringe og sygemelde dig med  :wink: :wink: Prøv fx. med Oophorsalpingitis  :lol: :lol:

Hehe - hvis det endelig var så skulle jeg såmænd nok kunne finde en obskur sygdom, men jeg tror desværre bare ikke at det er særligt troværdigt at blive syg lige op træffet når jeg allerede har brokket mig højlydt over at man har lovet mig væk på en dag, hvor jeg ellers havde fået lov til at holde fri...
Tony // KiloFazer med SV-venner

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Sv: Re: Skagen træf
« Svar #61 Dato: Juli 09, 2006, 06:11:28 pm »

Hehe - hvis det endelig var så skulle jeg såmænd nok kunne finde en obskur sygdom, men jeg tror desværre bare ikke at det er særligt troværdigt at blive syg lige op træffet når jeg allerede har brokket mig højlydt over at man har lovet mig væk på en dag, hvor jeg ellers havde fået lov til at holde fri...

prøv på en mild måde at give udtryk for at hvor meget du er ked af at aflyse din ferie pga en opgave med arbejdet... Det gjorde jeg og det resulterede i en flybillet til MotoGP i assen, som jeg ellers havde skippet pga den pågældende arbejdsopgave  :D
---------------------------

Har lavet aftale til anden side for lang tid siden  :oops: - O løb hos Valhalla, men rigtig god tur til alle jer andre.......... må vejrguderne være med jer  :wink:

Ja Valhalla og MC Snegle har været så geniale at lægge deres træf i samme weekend som skagen ...  u-rutineret  :D :D :D

Coyote

• Roadracer
Re: Skagen træf
« Svar #62 Dato: Juli 11, 2006, 11:55:06 pm »
Kan vi kende jeg Københavner SVér på et eller andet   :afro:
Mit SVin kan i hvert fald altid kendes, om så man møder det nede i de franske alper... jeg vil vove den påstand at der ikke er et SVin magen til på denne planet.

Endnu et kendetegn ved freddys sv'er er det sirligt frembragte hul med en diameter på 25 mm som ses ca. 150 mm fra nederst kant på højre bundkåbe  :D

En eller anden pm mig lige et tlf. nummer, som jeg kan ringe til hvis jeg skulle få tid til at tøffe forbi toppen, nu jeg alligevel er i vendsyssel på det tidspunkt  :D
« Senest Redigeret: Juli 11, 2006, 11:56:47 pm af Coyote »
Hvis du går i seng med en røv der klør, vågner du op med en finger der lugter!

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #63 Dato: Juli 12, 2006, 12:55:39 pm »
Kan vi kende jeg Københavner SVér på et eller andet   :afro:
Mit SVin kan i hvert fald altid kendes, om så man møder det nede i de franske alper... jeg vil vove den påstand at der ikke er et SVin magen til på denne planet.

Endnu et kendetegn ved freddys sv'er er det sirligt frembragte hul med en diameter på 25 mm som ses ca. 150 mm fra nederst kant på højre bundkåbe  :D

En eller anden pm mig lige et tlf. nummer, som jeg kan ringe til hvis jeg skulle få tid til at tøffe forbi toppen, nu jeg alligevel er i vendsyssel på det tidspunkt  :D
Du har da slemt travlt, hva'?  :hand: :wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #64 Dato: Juli 14, 2006, 02:57:12 am »
Jah, tiden nærmer sig med hastige skridt...

Jeg regner med at køre herfra (Lyngby) onsdag omkring kl. 9. Tager færgen Odden-Århus kl. 11.30, fra Århus ad motorstien, og så ellers nordover til vi rammer Skagen.

Kunne være rart at vide, hvem der er med på spøgen? Blandt andet med henblik på at mødes inden afgang, samt reservation af plads på færgen.
Der mødes ved Q8 i Roskilde (den ligger vist ved Afkørsel 12). Afgang kl. 10.

Smid evt. enten et indlæg her, eller PM mig.
« Senest Redigeret: Juli 14, 2006, 10:45:34 am af Freddy »

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #65 Dato: Juli 14, 2006, 03:23:28 am »
Angående færgeoverfart:

Mols-Linien har et fint reservationssystem her.

Det er nok lettest, hvis hver især selv går ind og booker en plads. Der er i øvrigt ikke flere pladser tilbage om søndagen mellem kl. 12 og 20, så jeg har allerede booket en returplads på Ebeltoft-Odden til kl. 20. Jeg er sandsynligvis ikke i stand til at køre fra Skagen tidligt nok til at kunne nå til Ebeltoft inden kl. 12. Desuden har Formand Ole vist lovet at give kaffe i Aalborg søndag, så kan lidt af tiden da gå med det. :)

Benjii

• Roadracer
« Svar #66 Dato: Juli 14, 2006, 09:32:15 am »
Vi satser på en færge Odden - Århus onsdag ved en 12 tiden også måske hjem lørdag så man lige kan nå og lande inden man skal på job igen
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Rask

• Sandt SVin
Sv: Skagen træf
« Svar #67 Dato: Juli 14, 2006, 12:36:22 pm »
Hvordan finder vi hinanden? Vi er en flok SVer fra Jylland (Rødekro, Kolding og Aalborg), som gerne vil møde ligesindede.. (Jo, vi kunne naturligvis kigge efter en hel flok SVer, parkeret på række og med baghjulet gravet ned i jorden...). Jeg synes jeg læste noget med et SV-flag???
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Coyote

• Roadracer
« Svar #68 Dato: Juli 14, 2006, 12:44:39 pm »
Nu har jeg fået tilstrækkeligt med numre til at kunne lokalisere skagenfolket, skulle jeg være så heldig at kunne droppe forbi.

Tak  :D
Hvis du går i seng med en røv der klør, vågner du op med en finger der lugter!

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Re: Sv: Skagen træf
« Svar #69 Dato: Juli 14, 2006, 12:50:58 pm »
Hvordan finder vi hinanden? Vi er en flok SVer fra Jylland (Rødekro, Kolding og Aalborg), som gerne vil møde ligesindede.. (Jo, vi kunne naturligvis kigge efter en hel flok SVer, parkeret på række og med baghjulet gravet ned i jorden...). Jeg synes jeg læste noget med et SV-flag???
Hvornår kører I derop? Hvis I tager afsted onsdag, kan I jo støde til os omkring Århus. Vi burde være der omkring kl. 13.

Rask

• Sandt SVin
« Svar #70 Dato: Juli 14, 2006, 01:18:25 pm »
Vi tager desværre først afsted fredag eftermiddag kl. ca. 13.00 fra Kolding - det er ferietid, så det er svært at få fri onsdag, torsdag og fredag fra jobbet...
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Benjii

• Roadracer
« Svar #71 Dato: Juli 15, 2006, 10:15:11 am »
Hey.. :D. når i kommer til træffet er der et informations telt :!: - Der inden er der en kæmpe tegning af hele pladsen - tegnet ind i felter - så man kan skrive hvor man har valgt at slå lejer, så man har en mulighed for at finde hinanden.
Men ellers kik efter folk med enten et Morgenhår(d) ( spørge evt efter Iben) eller et Falke mærke ( spørg evt efter Peter) på ryggen så skal de nok kunne guide jer i nærheden af andre forums medlemmer  :D
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

BrianS

• Roadracer
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
« Svar #72 Dato: Juli 16, 2006, 02:04:34 pm »
Hvordan finder vi hinanden?

Sidste år foreslog jeg at man kunne rende rundt og råbe "SVrider" forskellige steder på pladsen, så måtte folk rejse sig og sige daw.

Jeg praktiserede det et par gange, men stoppede efter venlig opfordring af gutterne. UHA den store balje is så kold ud  :shock:.

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
« Svar #73 Dato: Juli 18, 2006, 02:27:24 pm »
VIIII SKAL TIL SKAAAGEEEEN!!! :D :D :D

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
« Svar #74 Dato: Juli 18, 2006, 02:34:21 pm »
VIIII SKAL TIL SKAAAGEEEEN!!! :D :D :D

:whatever: ..... wah wah wah, godt man ikke skal bruge tid på sådan noget pjat  :rolleyes:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad