Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
... de andre siger jeg skal være sød ved dig en af de dage deroppe på toppen .... hvorfor var det lige jeg skulle det ....
Citat fra: SVea efter Juni 07, 2006, 12:34:01 amTror jeg selv sover ved diverse klubber.... Gå efter lyden af råb og bjældeklang, og du skal finde SVea Hmm... du skal måske forsøge at dele tiden ligeligt mellem Falkne og Condors? Hvor pudsigt egentlig... du må jo ha' en svaghed for fugle...
Tror jeg selv sover ved diverse klubber.... Gå efter lyden af råb og bjældeklang, og du skal finde SVea
Morgenhård - falkne - Svriders VI skal ALLE sammen ligge sammen - det bliver totalt hygsomt
Citat fra: Banditten efter Juni 07, 2006, 12:42:42 am... de andre siger jeg skal være sød ved dig en af de dage deroppe på toppen .... hvorfor var det lige jeg skulle det .... Hun bliver vist 29 eller 30 eller sådan noget...
VI skal ALLE sammen ligge sammen
Citat fra: Benjii efter Juni 07, 2006, 11:37:05 amVI skal ALLE sammen ligge sammenMener at der stod i reglementet, at teltene kun måtte være 3x3 meter.... Så skal vi satme ligge tæt, hvis vi skal ligge sammen allesammen... Men tanken tiltaler mig sjovt nok...
Citat fra: SVea efter Juni 07, 2006, 01:37:26 pmCitat fra: Benjii efter Juni 07, 2006, 11:37:05 amVI skal ALLE sammen ligge sammenMener at der stod i reglementet, at teltene kun måtte være 3x3 meter.... Så skal vi satme ligge tæt, hvis vi skal ligge sammen allesammen... Men tanken tiltaler mig sjovt nok... Det er vel fordi du så 1) bedre kan holde varmen, og 2) fordi du så slipper for at slå dit eget telt op.
Jeg er også frisk på en tur til det høje Jylland.
skidne nettotelt
Citat fra: lorenzo efter Juni 08, 2006, 12:07:30 amskidne nettotelt Hey snak pænt om Nettotelte!!! Jeg skriver dig på listen, så er der ingen vej udenom... Hyggeligt at "hilse" på dig i går