Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Svea du har glemt og tilføje Big Daddy/ Gazelle.
Svea du har glemt og tilføje Big Daddy/ Gazelle.Desuden så kommer jeg også med min klub vi er også nemme og genkende det er os med den joint rygende hippi på ryggen og vi køre måske allerede der op onsdag eftermiddag/aften. :grin:ses på toppen
Citat fra: Benjii efter Juni 06, 2006, 08:47:11 amSvea du har glemt og tilføje Big Daddy/ Gazelle.Desuden så kommer jeg også med min klub vi er også nemme og genkende det er os med den joint rygende hippi på ryggen og vi køre måske allerede der op onsdag eftermiddag/aften. :grin:ses på toppen Hvis muligt, holder i ikke nogle pladser til pipperne ? vi kører torsdag morgen/formiddag (vi blir vidst 11 inkl. et par gæster)
Tager evt også afsted onsdag i bil. Skal lige hente noget legetøj på vejen
Og til SVetlana og Crew også... Tager evt også afsted onsdag i bil. Skal lige hente noget legetøj på vejen
Bil? Du vil sgu da ikke tage til træf i bil?
Jo det havde jeg faktisk tænkt mig!! Alene min make up, spartelmasse til rynkerne og hårting fylder en hel taske... Og et telt fylder også... Og et styk bagsædepassager... Der er ikke plads til alt den oppakning på min mc
Om alt går vel, skulle jeg også gerne med til MC-træf i badebyen højt mod nord.Skal der etableres en Camp SVRider?
Med flag og lanterner så jeg kan finde teltet !
Citat fra: Freddy efter Juni 06, 2006, 11:04:56 pmOm alt går vel, skulle jeg også gerne med til MC-træf i badebyen højt mod nord.Skal der etableres en Camp SVRider? Ja for satan da !!!!!!!! Med flag og lanterner så jeg kan finde teltet !
Citat fra: Banditten efter Juni 07, 2006, 12:20:21 amMed flag og lanterner så jeg kan finde teltet ! Og kulørte lamper Tror Luske, Ibenpigen og jeg selv sover ved diverse klubber.... Gå efter lyden af råb og bjældeklang, og du skal finde SVea
Tror jeg selv sover ved diverse klubber.... Gå efter lyden af råb og bjældeklang, og du skal finde SVea