Forfatter Emne: Nummerplade-holder  (Læst 4354 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

stefanhansen

• Gæst
Nummerplade-holder
« Dato: Maj 09, 2006, 09:05:08 pm »
Jeg har købt en SV1000S med en masse ekstraudstyr på. Men Enghave ringede til mig idag og sagde at, jeg ka få den allerede den 22 :D  :D hvilket er godt, for første melding lød på 3 uger :shock:

Men men men, så kan de først montere mit ekstraudstyr 1 mdr senere :shock: , og jeg kan simpelthen ikke køre rundt med den der grimme nummerplade holder på. Så mit spørgsmål er om det er svært at montere en anden, fra Enghave selvfølgelig, jeg tænker på om der skal bores huller og hvad med blinklysene osv :roll:

Anders

• Roadracer
    • http://www.nif-trading.dk
Nummerplade-holder
« Svar #1 Dato: Maj 09, 2006, 10:35:39 pm »
Det er ok bare at poste en tråd en gang  :wink:

http://forum.svrider.dk/viewtopic.php?t=2848&highlight=
YAMAHA FZS 600 Fazer

stefanhansen

• Gæst
Nummerplade-holder
« Svar #2 Dato: Maj 09, 2006, 10:37:23 pm »
He he var utålmodig :D

Drlund

• Roadracer
Nummerplade-holder
« Svar #3 Dato: Maj 09, 2006, 11:37:41 pm »
Købte én i sidste uge hos Engave og monterede den - og ja, det var besværligt. Som Thomas nævner, passer hullerne ikke til nummerpladen. Dvs. du selv skal hen og bore nye huller i holderen eller lave dig et lille alubeslag som kan holde nummerpladen bagpå...Men monteringen af selve holderen på svinet er ikke noget problem...
Drlund aka Daniel

SV1000SK4

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Nummerplade-holder
« Svar #4 Dato: Maj 09, 2006, 11:48:14 pm »
Citér
Drlund Købte én i sidste uge hos Engave og monterede den - og ja, det var besværligt. Som Thomas nævner, passer hullerne ikke til nummerpladen. Dvs. du selv skal hen og bore nye huller i holderen eller lave dig et lille alubeslag som kan holde nummerpladen bagpå...Men monteringen af selve holderen på svinet er ikke noget problem...

Ved du hvilken model det er? Er der nogen billeder af den på nettet - evt. monteret på din mc???  :D
Theis

Ex. SV650S ejer.

Drlund

• Roadracer
Nummerplade-holder
« Svar #5 Dato: Maj 10, 2006, 12:44:49 am »
Ja, den hedder Lucas Fender Eliminator....uploader lige et par billeder af den til profilen... :wink:

link til deres side: http://www.lucas-bikersworld.com/en/home/index.cfm (Håber det er i orden Ole..)
Drlund aka Daniel

SV1000SK4

Den røde Baron

• Roadracer
Nummerplade-holder
« Svar #6 Dato: Maj 10, 2006, 05:06:32 pm »
Når du skal hente cyklen, så sig til dem at de ikke skal montere nr.pladen på cyklen, da du jo så får nogle ekstra huller i pladen som et grimt minde :wink:
Ellers er det nemt nok at montere holderen (med mindre du har 10 tommelfingre)
SV1000SK4

stefanhansen

• Gæst
Nummerplade-holder
« Svar #7 Dato: Maj 10, 2006, 09:17:53 pm »
Var derinde idag og ordne det sidste og de kunne godt montere den samtidig med alarmen for mig :lol:

Rasmus

• Roadracer
Re: Nummerplade-holder
« Svar #8 Dato: Maj 11, 2006, 09:12:46 pm »
Jeg har købt en SV1000S med en masse ekstraudstyr på. Men Enghave ringede til mig idag og sagde at, jeg ka få den allerede den 22 :D  :D hvilket er godt, for første melding lød på 3 uger :shock:

Men men men, så kan de først montere mit ekstraudstyr 1 mdr senere :shock: , og jeg kan simpelthen ikke køre rundt med den der grimme nummerplade holder på. Så mit spørgsmål er om det er svært at montere en anden, fra Enghave selvfølgelig, jeg tænker på om der skal bores huller og hvad med blinklysene osv :roll:

Vi glæder os til at se billederne d. 22 om aftenen  :D  Bare det var mig, der skulle hente min maskine snart!!!