Tråden gik vist lidt off topic, håber ikke det har slået den helt ihjel
Ideen var simpel og ligetil, jeg var nysgerrig med hensyn til hvor mange herinde som havde taget førstehjælp, og hvis der var interesse at de samler sig og tager et kursus, om det så er falck, røde kors, majse, er egentlig ret ligemeget, bare det bliver stablet på benene.
Med hensyn til sygdomme, var det jo næppe fordi der skulle deles skavanker, men hvis man tilbringer tid sammen med nogen som har en potentiel alvorlig "skavank" som der kan gøres noget ved, sparer det meget tid hvis man ved hvad det er og hvad der skal gøres, det er jo små svært at spørge en der ikke kan trække vejret, eller er besvimet.
Jeg har selv familie, venner og en kæreste som har allergi, astma, diabetes, som man kan hjælpe skulle der ske noget, hvis man ved hvad det er, og hvilken behandling der skal til som førstehjælp.
Og ja klart mund til mund kan bruges, men hvis man kan gøre noget inden da, er det da bedre!?!?!
Må nok holde det her, og bare sige at jeg syntes dit indslag var rimelig usmageligt, og taget helt ud af det blå Bongers.
mvh Sole