Forfatter Emne: klubvalg  (Læst 1656 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

stefanhansen

  • Gæst
klubvalg
« Dato: Maj 07, 2006, 10:57:34 pm »
Er der nogen der kan anbefale en mc-klub i nærheden af Søborg/Lyngby/Nørrebro/Gentofte eller der omkring, gerne et sted med friske gutter/gutinder  :?:  Og gerne et sted med evt et værksted :D

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
klubvalg
« Svar #1 Dato: Maj 08, 2006, 02:04:15 am »
Jeg kan da foreslå Kantana MC i Valby. Super flinke mennesker. Og de har de lækreste lokaler, med et rigtig fint værksted. Peter Graff her fra forum kan fortælle dig meget mere om klubben.

Falkne MC på Frederiksberg er måske også en mulighed. Jeg kender ikke rigtig noget til deres medlemmer, men de kan godt finde ud af at holde en god fest. Og de har også fine lokaler med skruefaciliteter. Det er Luskes afdeling.

Endelig er der Morgenhår(d) MC, vist nok i Glostrup. Jeg kender ikke noget til deres lokaler, men det kan Benjii sikkert fortælle dig meget mere om.

De tre ovennævnte mennesker er ofte at finde til MC Tirsdag i Buddinge, så hvis du dukker op der, kan du sikkert få en rigtig fornuftig snak med dem alle tre.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
klubvalg
« Svar #2 Dato: Maj 08, 2006, 05:07:18 am »
Der er også Herlev MC, men jeg må indrømme, at jeg slet ikke kender dem, har vist kun været derude og drikke deres pils en dag  :oops:  :oops:  Luske, Ibenpigen eller B2 må på banen, de kender nok mere til det  :wink:  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
klubvalg
« Svar #3 Dato: Maj 08, 2006, 10:33:54 am »
Der er også Valby MC - de bor lige ved siden af kantana.

og der er da også en fra Valby MC herinde. mht skruefaciliteter ved jeg ikke hvad de har. ved ihvertfald kantana har et fint værksted.

Morgenhår(d) (glsotrup) er der fuld knald på !  de savner dog lidt bedre skruefaciliteter.

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
klubvalg
« Svar #4 Dato: Maj 08, 2006, 11:05:25 am »
Og MCR. (Mc-Rødovre)
 8)  Ritzau
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
klubvalg
« Svar #5 Dato: Maj 08, 2006, 07:12:04 pm »
Altså Luske.. når man kommer ind til valby mc, så er det første man træder ind i deres værksted  :lol:  :lol:  hihi

Men udover det...  :oops:  nu kan jeg ikke huske hvad du hed der startede tråden så er du velkommen til at skrive, så skal jeg nok fortælle dig om alle de klubber jeg kender.. og det er efterhånden ikke så lidt.  :D

jeg køre som sagt i Morgenhård mc og vi ligger i glostrup nu.. du kan evt læse mere om os på vores hjemmeside

www.morgenhaard-mc.dk

Hygge
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
klubvalg
« Svar #6 Dato: Maj 09, 2006, 09:42:34 am »
Citér
Benjii
Altså Luske.. når man kommer ind til valby mc, så er det første man træder ind i deres værksted  :lol:  :lol:  hihi

Hygge


Hvergang jeg træder ind af døren til valby, erindrer jeg kun svagt at der altid står et liveband derinde  :D  :D