Forfatter Emne: Overhaler du?  (Læst 8778 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Letmatros

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
Overhaler du?
« Svar #15 Dato: Maj 05, 2006, 08:20:36 am »
"Ja, men kun når bilerne holder helt stille"

Første gang jeg skulle prøve det var for 17 år siden, det var til et "Flyshow" på flyvestation værløse, der var monster bilkø..... men jeg kunne snildt liste forbi de desperate bilister, men så var der en æggeskald der blev sur og gav mig en verbal overfuser  :(  så jeg måtte pænt ind i række igen...
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap

Chris

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
Overhaler du?
« Svar #16 Dato: Maj 05, 2006, 08:30:30 am »
Citér
Dommeren
Det er mærkeligt når man kan se bilistens øjne i hendes sidespejl...så bliver der bare trukket ud, uden blink.


Tak for tilliden... bla bla  :?

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Overhaler du?
« Svar #17 Dato: Maj 05, 2006, 09:20:51 am »
Hahahahaha nå jeg var ikke den eneste der lige fangede den lille frækkert som var puttet ind i sætningen. :lol:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Overhaler du?
« Svar #18 Dato: Maj 05, 2006, 09:25:21 am »
Citér
JannikHahahahaha nå jeg var ikke den eneste der lige fangede den lille frækkert som var puttet ind i sætningen. :lol:  :lol:  :lol:
Ja hun er sgu frisk her til morgen  :shock:

 :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Overhaler du?
« Svar #19 Dato: Maj 05, 2006, 11:10:57 am »
...sad bare og ventede på det  :wink:

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Overhaler du?
« Svar #20 Dato: Maj 05, 2006, 11:54:07 pm »
Er der kø, så triller jeg imellem rækkerne... På den rigtige side af bilen, men først når jeg har haft kontakt med den forankørende...

Jeg har snakket med nogle æggeskaller hos Aagesen ( Dem kommer der faktisk mange af ) og det ER lovligt at trille forbi. Sålænge man holder sig i den rigtige vejbane og sålænge det er roligt... og ikke hasaderet.

Bare det jeg ville sige

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Overhaler du?
« Svar #21 Dato: Maj 06, 2006, 08:56:49 am »
Jeg har en teori, den er lidt gakket men here goes...

De fleste (alle) æggeskaller er mænd :!:




ALLE mænd snakker unge kønne kvinder efter munden og lader dem slippe af sted med ting de ikke burde. FACT!

Det ved alle :!:  :!:  :!:

Hvorom alting er; Majse (køn ung dame) og Helle Merete (har jeg ikke mødt, men...), i kan med garanti snakke/flirte/charme sig ud af mange situationer hvor en mand bare ville have fået en bøde.

Altså; vi mænd lyver, snyder, overdriver og bøjer regler for at indynde os hos damerne... Sørgeligt :lol:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Overhaler du?
« Svar #22 Dato: Maj 07, 2006, 10:27:44 pm »
Luske skrev
Citér

Sidespejlet er også fint at sparke af som hilsen... det kan man jo med rette gøre, de bruger dem jo alligevel ikke. (det er dog noget nemmere når man kører på naked bikes, med mere oprejst stilling)


Er der nogen der rent faktisk har gjort dette? Har hørt om det før og en gang tænkt det. Men er nervøs for balancen og arrangementet når jeg med lidt fart og tæt på skal løfte støvlen til +70 cm og sparke noget af som faktisk er lavet til at sidde fast!
Erfaringer?? Nogen??
YAMAHA FZS 600 Fazer

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Overhaler du?
« Svar #23 Dato: Maj 08, 2006, 02:16:47 am »
Ingen erfaringer, men samme tanke har strejfet mig mere end én gang.
I øvrigt ville jeg have forestillet mig at noget af det samme ville gøre sig gældende hvis man skulle plante en støvle på en bildør. Lortet giver sig jo ikke ligefrem voldsomt meget, så man risikerer vel egentlig bare at sparke sig selv ud af kurs, og måske endda vælte og gøre sig selv alt for meget til grin?
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Larsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
Overhaler du?
« Svar #24 Dato: Maj 08, 2006, 07:15:48 pm »
Har prøvet det 3 gange..! 2 gange har jeg slået et sidespejl af, og 1 gang har jeg sparket en bule i en forskærm ( idioten ville køre ind i mig )  :evil:  :evil:  :evil:  Balancen er ikke noget problem, man skal bare være sikker på at der er plads til at komme VÆK bagefter...
Dialog er sidste udvej, når alle voldelige muligheder er udtømte, og det er de sjældent !!

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Overhaler du?
« Svar #25 Dato: Maj 09, 2006, 09:46:17 am »
Citér
Luske skrev
Citér

Sidespejlet er også fint at sparke af som hilsen... det kan man jo med rette gøre, de bruger dem jo alligevel ikke. (det er dog noget nemmere når man kører på naked bikes, med mere oprejst stilling)


Er der nogen der rent faktisk har gjort dette? Har hørt om det før og en gang tænkt det. Men er nervøs for balancen og arrangementet når jeg med lidt fart og tæt på skal løfte støvlen til +70 cm og sparke noget af som faktisk er lavet til at sidde fast!
Erfaringer?? Nogen??


en klubkammerat har praktiseret det.. han kørte på en suzuki RF (relativt oprejst kørestilling) - ellers har et tidligere medlem givet et spejl en knytnæve (da han var passager) - så hvis du har en god handske skulle dette også være en mulighed for at hjælpe folk af med udstyr de ikke bruger.

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Overhaler du?
« Svar #26 Dato: Maj 09, 2006, 10:34:51 am »
Hmmm, ho ho, sådant rent "teoretisk"...... :roll:
Sidespejle skal slåes af,  :!:  altså oppefra og ned, koblingen kan passende holdes inde samtidig! Buler i døre ved jeg ikke noget om  :?  men buler i tag laves "formentligt" også bedst oppefra  :!:
Og husk så lige at komme væk i en helvedes fart   :arrow:  :arrow:  :arrow:  før vaneforbryderen får taget dit nummer, for selvom han selv har bedt om det er det nemlig ikke helt lovligt!
 8)  Ritzau
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Overhaler du?
« Svar #27 Dato: Maj 09, 2006, 11:13:42 am »
Hmmm.  jeg kan ikke helt følge jeres voldlige adfærd i denne sag. :?  :?  :?

Mange mennesker er nysgerige og utålmodige når de sidder i en kø på motorvejen og flere skal lige ud i midten for at kunne se frem i rækkerne, men kommer der en mc ned gennem rækkerne og tolker det som om man lukker hullet, med buler og afrevne spejle til følge, tror jeg nok at jeg ville blive stjerne tosset på motorcykler generelt, hvis det var mig der sad i bilen.

LÆS: Det gavner IKKE vores sag at udøve hærværk fordi det passer os.

Jeg tager skarpt afstand fra det og triller kun op gennem rækkerne hvis personen i bilen foran viger eller på anden måde viser tegn til at ville lade mig komme forbi.
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Overhaler du?
« Svar #28 Dato: Maj 09, 2006, 12:36:23 pm »
Citér
Hmmm.  jeg kan ikke helt følge jeres voldlige adfærd i denne sag. :?  :?  :?

Mange mennesker er nysgerige og utålmodige når de sidder i en kø på motorvejen og flere skal lige ud i midten for at kunne se frem i rækkerne, men kommer der en mc ned gennem rækkerne og tolker det som om man lukker hullet, med buler og afrevne spejle til følge, tror jeg nok at jeg ville blive stjerne tosset på motorcykler generelt, hvis det var mig der sad i bilen.

LÆS: Det gavner IKKE vores sag at udøve hærværk fordi det passer os.

Jeg tager skarpt afstand fra det og triller kun op gennem rækkerne hvis personen i bilen foran viger eller på anden måde viser tegn til at ville lade mig komme forbi.


Jeg tror generelt ikke det er dem på motorvejen der er tale om.. for der er det jo os selv som laver noget ikke helt lovligt og uforduseeligt, ved at liste os op gennem rækkerne.  

Nej jeg er af den opfattelse at, det der blir diskuteret er afstraffelse af dem som fuldstændig overser os, og er ved at slå os ihjel ved at presse os ud i autoværn, skilte, fortove mv. og nogen gange endda med vilje.

Det kan gøre det lidt svært at opføre sig fattet. Har dog heldigvis ikke praktiseret det endnu

Letmatros

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
Overhaler du?
« Svar #29 Dato: Maj 09, 2006, 12:48:08 pm »
Her er lidt info: http://roadragers.com/     8)
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap