Forfatter Emne: Jeg er SÅ heldig...  (Læst 5126 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Jeg er SÅ heldig...
« Dato: Maj 02, 2006, 04:07:28 pm »
Hej. Vil lige fortælle om gårsdagens oplevelse.
Jeg var på vej op ad Helsingørmotorvejen og kører og bander over vejarbejdet v. bl.a. Vangede - Man ka jo ik få plads til at gi den rulle.
Så da vejen endelig åbner op, så skal den da ha...

Ca. 5 KM efter Hørsholm opdager jeg en politibil bagude, altså gasser jeg ned... - men for sent. De tænder blinket. Jeg må pænt holde ind til siden og en ung fyr kommer gående hen til mig. FUCK FUCK FUCK!
"Det er da en fin MC du har dér!" (ja, det ved jeg sgu da godt...), men jeg gør aaaalt hvad jeg kan for at virke charmerende.

kollegaen træder ud af bilen, og kommer hen til os: "Vi har fulgt dig siden Vangede. PÅ et tidspunkt kørte jeg 160, og du kørte mere.., men vi har ikke nogen måling på dig.!"De to betjente griner flabet og jeg får pænt lov til at køre videre!

Hvor heldig har man lov til at være?
KH Helle Merete
SV650SK3

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Jeg er SÅ heldig...
« Svar #1 Dato: Maj 02, 2006, 04:11:50 pm »
HVOR CHARMERENDE HAR MAN LOV TIL AT VÆRE  :lol:  :lol:  :lol:

Godt klaret min pige!!!
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Jeg er SÅ heldig...
« Svar #2 Dato: Maj 02, 2006, 04:14:32 pm »
Jeg var glad for at være pige - det skal jeg da ærligt indrømme. Håret fik ikke for lidt.... :lol:  :lol:  :lol:
KH Helle Merete
SV650SK3

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Jeg er SÅ heldig...
« Svar #3 Dato: Maj 02, 2006, 04:18:25 pm »
Tja ! Som halvskaldet tøsedreng, var man jo nok ikke sluppet  :?

 :mrgreen:

Edit :
Er det ikke det man kalder at "blondine" sig fra en fartbøde ?  :wink:  :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Jeg er SÅ heldig...
« Svar #4 Dato: Maj 02, 2006, 04:20:47 pm »
Hahahaha ja havde det været en af gutterne så havde vi ligget i håndjern i vejkanten indtil der kunne komme et "salatfad" og hente sådan en fartsatan af format. :wink:  Godt man aldrig kører så stærkt...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Lasset

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 173
  • Nu med mc igen :)
    • Min knallert...
Jeg er SÅ heldig...
« Svar #5 Dato: Maj 02, 2006, 04:36:14 pm »
Synes ikke rigtig tricket med håret virkede for mig, da jeg snakkede med Hr. Betjent sidste måned....  :evil:  :evil:  :wink:
Honda Hornet ABS pc41 - Devil master potte - fjernet kat og pc3 indrullet af Mr. Dyno - så er jeg klar til de små veje :)
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39407

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Jeg er SÅ heldig...
« Svar #6 Dato: Maj 02, 2006, 04:39:19 pm »
Citat fra: Lasset
Synes ikke rigtig tricket med håret virkede for mig, da jeg snakkede med Hr. Betjent sidste måned....  :evil:  :evil:  :wink:

Der er heller ik så meget at gøre når de har optaget en på video...  :oops:

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Jeg er SÅ heldig...
« Svar #7 Dato: Maj 02, 2006, 04:52:28 pm »
Citér

Der er heller ik så meget at gøre når de har optaget en på video...  :oops:


De har da også optaget HM.. men kassetten røget direkte hjem i den private samling.  :D  :D  :D  :wink:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Letmatros

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 134
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
Jeg er SÅ heldig...
« Svar #8 Dato: Maj 02, 2006, 05:58:18 pm »
Citat fra: B2
Tja ! Som halvskaldet tøsedreng, var man jo nok ikke sluppet  :?

 :mrgreen:

Edit :
Er det ikke det man kalder at "blondine" sig fra en fartbøde ?  :wink:  :D


Det kan være at man fremover skal have en "Blond langhåret Paryk" med under bagsædet, som man lige i et snuptag smider på kraniet når hjelmen kommer af. Så er man klar til at charme "Lovens lange arm"

Godt gået H.M.  :D
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Jeg er SÅ heldig...
« Svar #9 Dato: Maj 02, 2006, 10:30:50 pm »
Citér
helle merete:
bla-bla-bla... virke charmerende.
bla-bla-bla... ikke nogen måling
bla-bla-bla... jeg får pænt lov til at køre videre!

Hvor heldig har man lov til at være?
Der er som sådan ikke noget galt i, at de stakkels betjente er blødsødne over for en sød ung pige, som har overtrådt hastigheden med åbenbart mindst 100% og derfor burde have haft en bøde på størrelse med 1½ månedsløn OG op til orienterende køreprøve. Herregud, de fleste af os ville vel have reageret ligesom betjentene.
Det jeg synes er for galt, er at I piger direkte spiller på det! Puha-fy-og-føj, SKAM JER!
Hvad fanden er der sket med ligestilling? Jeg kræver at blive stoppet af en kvindelig betjent næste gang jeg bliver taget for en forseelse! Jeg vil sq også ha' lov til at charme mig fra en kæmpebøde. Jeg vil ha' lov til at smile sødt til hende betjentdamen, og plirre lidt med mine klare blå øjne så hun bliver lidt blød i knæene.
LIGESTILLING!

Hey, Helle Merete... det var i øvrigt hyggeligt at hilse på dig i Buddinge. :D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Jeg er SÅ heldig...
« Svar #10 Dato: Maj 02, 2006, 10:45:51 pm »
Citér
Frederikke:
Det jeg synes er for galt, er at I piger direkte spiller på det! Puha-fy-og-føj, SKAM JER! bla, bla, bla, bla.... LIGESTILLING!!!

Jeg vil med glæde overlade ethvert bagsæde til SV-lærlingen Nick, mens jeg sidder derhjemme og skammer mig over, at have kigget på nogen nogensinde med dådyrøjne og fedtet for bagsæde...  :roll:  :roll:

Når du har fået din første menstruation Freddy, så kan vi snakke om ligestilling  :twisted:  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

kashhh

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 199
Re: Jeg er SÅ heldig...
« Svar #11 Dato: Maj 02, 2006, 11:08:21 pm »
Citat fra: Freddy
Citér
helle merete:
bla-bla-bla... virke charmerende.
bla-bla-bla... ikke nogen måling
bla-bla-bla... jeg får pænt lov til at køre videre!

Hvor heldig har man lov til at være?
Der er som sådan ikke noget galt i, at de stakkels betjente er blødsødne over for en sød ung pige, som har overtrådt hastigheden med åbenbart mindst 100% og derfor burde have haft en bøde på størrelse med 1½ månedsløn OG op til orienterende køreprøve. Herregud, de fleste af os ville vel have reageret ligesom betjentene.
Det jeg synes er for galt, er at I piger direkte spiller på det! Puha-fy-og-føj, SKAM JER!
Hvad fanden er der sket med ligestilling? Jeg kræver at blive stoppet af en kvindelig betjent næste gang jeg bliver taget for en forseelse! Jeg vil sq også ha' lov til at charme mig fra en kæmpebøde. Jeg vil ha' lov til at smile sødt til hende betjentdamen, og plirre lidt med mine klare blå øjne så hun bliver lidt blød i knæene.
LIGESTILLING!

Hey, Helle Merete... det var i øvrigt hyggeligt at hilse på dig i Buddinge. :D


Hey Freddy.. Pas på, når du nu bliver taget for en forseelse, at hende den kvindelig betjent ikke giver dig jern på  :wink: [/img]
Jakob - SV650SY - Mods: full titanium Akrapovic exhaust, JMV Concept undertail, Pyramid seatcowl, MRA Racingscreen, R&G crashpads, Michelin Pilot Power

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Jeg er SÅ heldig...
« Svar #12 Dato: Maj 02, 2006, 11:51:30 pm »
Citér
kashhh:
Hey Freddy.. Pas på, når du nu bliver taget for en forseelse, at hende den kvindelig betjent ikke giver dig jern på  :wink: [/img]
Bare rolig, det er der bestemt ingen fare for. Hverken i den ene eller anden betydning.

Tak for sidst i øvrigt. Det var sq hyggeligt. Lidt ærgerligt at festen sluttede så tidligt.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
Jeg er SÅ heldig...
« Svar #13 Dato: Maj 03, 2006, 08:49:14 am »
:shock:  :shock:  Det lyder da helt vildt....



Vidste slet ikke at sådan en 6½ kunne kører 160.. hehe

Nå men heldigt at du slap for bøde.
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Re: Jeg er SÅ heldig...
« Svar #14 Dato: Maj 03, 2006, 09:46:45 am »
Citat fra: Freddy
Citér
helle merete:
bla-bla-bla... virke charmerende.
bla-bla-bla... ikke nogen måling
bla-bla-bla... jeg får pænt lov til at køre videre!

Hvor heldig har man lov til at være?
Der er som sådan ikke noget galt i, at de stakkels betjente er blødsødne over for en sød ung pige, som har overtrådt hastigheden med åbenbart mindst 100% og derfor burde have haft en bøde på størrelse med 1½ månedsløn OG op til orienterende køreprøve. Herregud, de fleste af os ville vel have reageret ligesom betjentene.
Det jeg synes er for galt, er at I piger direkte spiller på det! Puha-fy-og-føj, SKAM JER!
Hvad fanden er der sket med ligestilling? Jeg kræver at blive stoppet af en kvindelig betjent næste gang jeg bliver taget for en forseelse! Jeg vil sq også ha' lov til at charme mig fra en kæmpebøde. Jeg vil ha' lov til at smile sødt til hende betjentdamen, og plirre lidt med mine klare blå øjne så hun bliver lidt blød i knæene.
LIGESTILLING!

Hey, Helle Merete... det var i øvrigt hyggeligt at hilse på dig i Buddinge. :D

Hey Freddy.
Lad os lave lidt rollespil - så skal jeg nok stoppe dig...
KH Helle Merete
SV650SK3