Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
SVeasælgeren:Hvis du er hurtig, så tilbyder du SVea et bagsæde, så kan hun også komme med over og lege om fredagen. så har du en og følges med, hvis du kører senere.
Prøv at læse lidt oppe denne tråd lille Snuske... DrLund skal have konen med. Men det skal du vel ikke. Jimmy skal heller ikke. Mogens skal heller ikke
Citér (det er jo trods alt hende, som har sponsoreret svinet )...Halleluja for hende - sådan skal det være. Håber at hun har fået mod på at få sin egen...
(det er jo trods alt hende, som har sponsoreret svinet )...
Håber at hun har fået mod på at få sin egen
trods min manglende hukommelse om store dele af træffet...
Ja tak for en dejlig tur!!! Jeg tror bestemt den var hyggelig, trods min manglende hukommelse om store dele af træffet... Skal nok tage mig mere sammen til Skagen
Skal jeg give et referat af dine bedrifter SVea ?? (selvom jeg tit selv lider af hukommelsestab, især på træf)
(selv om det blev en lille smule dyrt *host* )
mere kreative skribenter kaster sig over emnet
Ja jeg skal da ikke være ked af at komme med en røverhistorie om det Adskillige sugekort til Freddy (mange penge brugt), 1 stk perfekt brænder (penge til nyt bagdæk), rengøring af lakrids på cykel (penge til diverse rengøringsmidler)...
Citat fra: Freddy efter Maj 15, 2006, 11:46:12 am(selv om det blev en lille smule dyrt *host* ) Det lyder som en god historie ! Fortæl den hellere selv, inden mere kreative skribenter kaster sig over emnet