Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ramstein tak ! Det virker sgu
Citat fra: B2 efter Maj 30, 2006, 10:34:52 amCitat fra: helle merete efter Maj 30, 2006, 10:29:43 amTv2 er sgu da så hyyyggeligt...Du HAR slået hovedet Ramstein tak ! Det virker sgu Så hellere Metallica med Sct. Anger...
Citat fra: helle merete efter Maj 30, 2006, 10:29:43 amTv2 er sgu da så hyyyggeligt...Du HAR slået hovedet Ramstein tak ! Det virker sgu
Tv2 er sgu da så hyyyggeligt...
Så hellere Metallica med Sct. Anger...
...og her bliver jeg jo så nødt til at fremhæve DKs bedste jam-band, nemlig RAMMSTEIN JAM Hmm, naaaj. Det er bestemt ikke reklame
Citat fra: remme efter Juni 02, 2006, 09:15:06 pm...og her bliver jeg jo så nødt til at fremhæve DKs bedste jam-band, nemlig RAMMSTEIN JAM Hmm, naaaj. Det er bestemt ikke reklame Leverer I så live-musikken til SVinetræffet?
Citat fra: Freddy efter Juni 03, 2006, 06:53:35 amCitat fra: remme efter Juni 02, 2006, 09:15:06 pm...og her bliver jeg jo så nødt til at fremhæve DKs bedste jam-band, nemlig RAMMSTEIN JAM Hmm, naaaj. Det er bestemt ikke reklame Leverer I så live-musikken til SVinetræffet? Det ku' ellers være sjovt, men vi skal "desværre" spille i Pumpehuset den aften Forhåbentligt bliver det også godt....
Kommer der ikke flere billeder fra bulderdagen????