Vil i øvrigt gerne henvise til at folk tager deres sodavandsflasker og andet skrald med dem.. - det ligende lort da vi forlod skoven....!
HVAD???
Var der SV´er der kastede affald i skoven???
Hvis det er rigtigt, så er jeg sku ked af at jeg ikke så det, så ville der ha´ været en opsang inden vi kørte.
Fandme for dårligt folkens.
Du er for sej HM
Jeg har aldrig mødt en pige der gasser sådan på... Damn!
Godt at der ikke skete mere med dig, jeg må nok indrømme at jeg havde det ret skidt da Thorsen fortalte det til os (Nyg, Jannik, Baronen og jeg). På vejen tilbage til dig og de andre var jeg sgu ikke meget værd
Ja jeg må indrømme at jeg fik råbt lidt inde i hjelmen, da Thorsen sagde det: "NEEEJ!!! For satan ikke igen..."
Nå men når alt kommer til alt så heldigt nok, nu da det så var din tur HM.
Men som du selv sagde, så var det bare for tidligt at gå så hårdt til den, og hatten af for dit gåpå-mod.
(Jeg bliver igen beskyldt for at være skyldneren ved afkørslerne, men jeg havde altså ikke noget med det at gøre! Rene tilfældigheder!!!
)
Coyote, Jesper J.,Thomas Brun og Jannik, Tak for lån af jeres lækre bikes. Altid en oplevelse at prøve fremmede cykler... (også Thomas`s knoldhopper )
Ja tak i lige måde, tak for lån af spagetticyklen, den kører sku godt sådan en, så pisse ærgeligt at man ikke kan få reservedele, for fed er den...