Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Nå, så skal Bill jo for een gangs skyld være ædru Du skal nok få Bill
Teknisk uheld. Vi beklager. På grund af en lille regnemæssig uregelmæssighed er prisen for arrangementet desværre på hele 65,- kroner.Vi beklager selvfølgelig svipseren, og håber at I alle vil have forståelse herfor. De af jer som allerede har overført penge, behøver ikke overføre den ekstra ti'er, men kan nøjes med at betale til Bill på selve dagen (ellers har han ingen penge at drikke sig fuld for). På forhånd tak.
Teknisk uheld. Vi beklager. På grund af en lille regnemæssig uregelmæssighed er prisen for arrangementet desværre på hele 65,- kroner.Vi beklager selvfølgelig svipseren, og håber at I alle vil have forståelse herfor.
Hey vi tre drenge to SVèr og en på en gsx-r750 vi ville høre om vi kunne komme med til summer meet 06? kunne være sjovt at komme ud og køre og hilse på nogle andre med lidt benz i blodet.....
Jeg vil dælme gerne spare lidt basseører nemlig.. (Jeg er, trods alt, ikke svine-rig..)
Er det muligt at tage sin bedre halvdel med selv om tilmeldingen først sker nu?
Citat fra: Birkebæk efter August 21, 2006, 08:29:46 pmEr det muligt at tage sin bedre halvdel med selv om tilmeldingen først sker nu? Når ingen andre vil svare, så gør jeg det.....Selvfølgelig må du tage hende(?) med