Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Der mangler i øvrigt stadig nogle venlige personer til diverse opgaver. Det kan da ikke være rigtigt, at Chris ene og alene skal stå og snitte salat og lave tzatziki til 50+ mennesker? I så fald er jeg ret overbevist om, at det er sidste gang hun melder sig frivilligt til sådan en opgave.
Citat fra: Freddy efter August 11, 2006, 04:34:32 amDer mangler i øvrigt stadig nogle venlige personer til diverse opgaver. Det kan da ikke være rigtigt, at Chris ene og alene skal stå og snitte salat og lave tzatziki til 50+ mennesker? I så fald er jeg ret overbevist om, at det er sidste gang hun melder sig frivilligt til sådan en opgave. Jep... det har du helt ret i... jeg gider sgu ikk' gøre det hele selv ... Så bliver det i hvertfald ikke en særlig livlig eller glad Chris når jeg er færdig .... Jeg synes opbakningen til det praktiske har været ret dårligt... Så kom ud af busken folkens, hvis vi er flere om tingene tager det ikke lige så lang tid....
Moolex og jeg er tidligt derinde (kl. 10.00) , så der kan man jo bare møde op og så tage sin tjans med mindre man er på oprydningen dagen efter. Og så kan man jo stadig nå at køre fællestur.
Hvis det glipper for Bill´s farbror med en gris,tror jeg godt jeg kan skaffe adgang til Inco´s favorable kødpriser(de har også sjove øl!)Tror jeg melder mig til noget pre-produktion/indkøbs noget.
Jeg vil gerne hjælpe til.. Jeg regner med at dukke op om fredagen..
jeg hjælper gerne til i køkkenet og ved grillen (Du skal ikke drikke alene Bill)
her er lige en liste over folk som har tilbudt deres hjælp og jeg hjælper selvfølgelig gerne laChrissen med salatmassakre,(tror alligevel ikke at jeg ville kunne holde ud at høre på Bill & B2 i 8 stive timer )
Hvis Freddy lige havde tjekket tråden, så havde han set at jeg tilbød min hjælp i køkkenet, side 14, 3. indlæg fra oven Men det var åbenbart bare Bill der så det, men han har også den rette størrelse, tak Bill (og Moolex)
her er lige en liste over folk som har tilbudt deres hjælp...
her er lige en liste over folk som har tilbudt deres hjælp og jeg hjælper selvfølgelig gerne laChrissen med salatmassakre,(tror alligevel ikke at jeg ville kunne holde ud at høre på Bill & B2 i 8 stive timer ) Citat fra: Jens Bjørn efter April 27, 2006, 08:19:31 pmHvis det glipper for Bill´s farbror med en gris,tror jeg godt jeg kan skaffe adgang til Inco´s favorable kødpriser(de har også sjove øl!)Tror jeg melder mig til noget pre-produktion/indkøbs noget.Citat fra: Ole efter Juni 12, 2006, 10:50:28 pmJeg vil gerne hjælpe til.. Jeg regner med at dukke op om fredagen.. Citat fra: Olfert efter Juli 27, 2006, 10:42:55 amjeg hjælper gerne til i køkkenet og ved grillen (Du skal ikke drikke alene Bill)
hmmm jeg har altså også meldt mig til.... snøft
Kigger forbi fredag hvis der er brug for hjælp med div. og kommer gladelig tidligt lørdag for al hjælpe hvor der kan, så flere kan komme med på fællestur. ps. skal nok give en nok sørgelig hånd med til oprydning søndag
Hey Jeg kan sku osse godt gi et nap med om Fredagen, hvis der er noget der at se til der? Lørdag er helt klart frisk på en fællestur, men mangler der en at over, stiller mig gerne til rådighed...