hvor er det skønt med nogle meninger
Majse: jeg tror bestemt ikk du skal være "bange" for dette arrangement bliver ligesom andre træf - og jeg forventer og tror da bestemt også at det primært bliver folk herinde fra som kommer.. så det behøver vi umiidelbart ikke at snakke mere om det jeg syntes er langt mere interresant er følgende...
.. da der jo er tilmeldt over 40 til dette og jeg ikke umiddelbart ud af disse tilmeldte kan se hvem der tænker og spise med ( eller er det bare indforstået??) så må jeg da nok heller lige siger at vi i klubben
IKKE har borde og stole til at over 40 mennesker kan sidde og spise samlet på en gang.
<hvordan kan man se hvem der har betalt?> tjo.. folk skriver vel deres navne ud for deres indbetalinger så kan Bill have denne oversigt med...
dem som så ikke har indbetalt må kunne betale ved kassen... ( heri kunne så også komme en mulighed for et overskud til en SV julefrokost senere på året.)
Man må jo gå ud fra at dem som har betalt kommer præcis til spise tid!
men alt denne snak giver virkelig en fornemmelse af at noget mere præcist planlægning skal se og komme igang.
- hvad tid skal dette arrangement starte??
- hvem kommer og hjælper med at gøre klar??
- hvem er der til oprydning og rengøring dagen efter??
- skal der være "lege" ?? ( B2
)
Noget specielt jeg skal overtale vores barformand/indkøber om at der er i baren til denne fest??
men nu vil jeg forsøge og tie stille
da det jo er jeres fest / "træf"