Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
It's a deal... Så drikker vi os sgu i hegnet, mens vi pisser på svinet
Citat fra: Freddy efter Juni 05, 2006, 01:53:08 pmCitat fra: annette efter Juni 05, 2006, 01:39:32 pmCitat fra: Freddy efter Juni 03, 2006, 06:45:16 amCitat fra: annette efter Juni 02, 2006, 05:32:04 pmFed humor på denne udemærket side Glæder mig til at møde jer Min kæreste køre CBR, er han også velkommen den 26. august eller er det udelukkende for SVér ?? AnnetteOm så han kørte på trehjulet cykel med tip-lad, ville han stadig være velkommen. Festen er jo også for SVRiders' påhæng.Jeg noterer dig for to personer. Har lige erfaret at vi er inviteret til house warming den 26. aug. så det er kun mig kommer til træf.Annette Det var da en fornuftig prioritering! Når I sammenligner fester bagefter, vil kæresten nok ærgre sig over, at han valgte at tage til Housewarming. Jep.. det gør han sikkert Hej igen igen Vi kommer 2 alligevel SV træf d. 26 House warming er flyttet til en anden weekend Annette
Citat fra: annette efter Juni 05, 2006, 01:39:32 pmCitat fra: Freddy efter Juni 03, 2006, 06:45:16 amCitat fra: annette efter Juni 02, 2006, 05:32:04 pmFed humor på denne udemærket side Glæder mig til at møde jer Min kæreste køre CBR, er han også velkommen den 26. august eller er det udelukkende for SVér ?? AnnetteOm så han kørte på trehjulet cykel med tip-lad, ville han stadig være velkommen. Festen er jo også for SVRiders' påhæng.Jeg noterer dig for to personer. Har lige erfaret at vi er inviteret til house warming den 26. aug. så det er kun mig kommer til træf.Annette Det var da en fornuftig prioritering! Når I sammenligner fester bagefter, vil kæresten nok ærgre sig over, at han valgte at tage til Housewarming. Jep.. det gør han sikkert Hej igen igen Vi kommer 2 alligevel SV træf d. 26 House warming er flyttet til en anden weekend Annette
Citat fra: Freddy efter Juni 03, 2006, 06:45:16 amCitat fra: annette efter Juni 02, 2006, 05:32:04 pmFed humor på denne udemærket side Glæder mig til at møde jer Min kæreste køre CBR, er han også velkommen den 26. august eller er det udelukkende for SVér ?? AnnetteOm så han kørte på trehjulet cykel med tip-lad, ville han stadig være velkommen. Festen er jo også for SVRiders' påhæng.Jeg noterer dig for to personer. Har lige erfaret at vi er inviteret til house warming den 26. aug. så det er kun mig kommer til træf.Annette
Citat fra: annette efter Juni 02, 2006, 05:32:04 pmFed humor på denne udemærket side Glæder mig til at møde jer Min kæreste køre CBR, er han også velkommen den 26. august eller er det udelukkende for SVér ?? AnnetteOm så han kørte på trehjulet cykel med tip-lad, ville han stadig være velkommen. Festen er jo også for SVRiders' påhæng.Jeg noterer dig for to personer.
Fed humor på denne udemærket side Glæder mig til at møde jer Min kæreste køre CBR, er han også velkommen den 26. august eller er det udelukkende for SVér ?? Annette
Citat fra: annette efter Juni 05, 2006, 01:39:32 pmCitat fra: Freddy efter Juni 03, 2006, 06:45:16 amCitat fra: annette efter Juni 02, 2006, 05:32:04 pmFed humor på denne udemærket side Glæder mig til at møde jer Min kæreste køre CBR, er han også velkommen den 26. august eller er det udelukkende for SVér ?? AnnetteOm så han kørte på trehjulet cykel med tip-lad, ville han stadig være velkommen. Festen er jo også for SVRiders' påhæng.Jeg noterer dig for to personer. Har lige erfaret at vi er inviteret til house warming den 26. aug. så det er kun mig kommer til træf.Annette Det var da en fornuftig prioritering! Når I sammenligner fester bagefter, vil kæresten nok ærgre sig over, at han valgte at tage til Housewarming. Hej Freddy Har min kæreste (CBR pilot) med til træf alligevel Annette
Har min kæreste (CBR pilot) med til træf alligevel Annette
En uoverskuelig tråd.... Jeg er på cyklen og håber der er fællestur...
En uoverskuelig tråd.... Bliver der fælles kørsel ligesom sidste år til Fensmark træffet eller hvad... eller er det bare druk??? Og ang. Moolex, Baronen - Så er jeg helt trykke med de 2 ved stegen.... Mangler dog bare den sidste i 3-kløveren.... Hvad er det nu han hedder..? ............... THORSEN... ) De 3 er super... Jeg er på cyklen og håber der er fællestur... Nemlig derfor jeg startede tråden i sin tid... For at kører rigtig mange sammen og slutte af med fest... Så hvis nogen vil svare eller gejde mig hen til et sted hvor jeg kan læse om planen eller lign ville det være fedt... Jeg orker bare ikke at læse trådene igennem...
det var b2 som startede med at ville være grillsvinpasser!!!!
Citat fra: Moolex efter Juni 30, 2006, 08:04:37 amdet var b2 som startede med at ville være grillsvinpasser!!!!Mig ?
Citat fra: Ole efter Maj 12, 2006, 11:54:39 pmHej,Det vil være mægtig fedt, hvis nogen har lyst til at hjælpe til både før og efter træffet.. Der vil unægteligt blive noget oprydning, men er vi blot en mellemstor flok til at klare det, kan vi nok få det klubhus til at skinne igen..Jeg skal gerne kikke på et svin der roterer mens jeg bevarer det kølige overblik v.h.a Guldtuborg
Hej,Det vil være mægtig fedt, hvis nogen har lyst til at hjælpe til både før og efter træffet.. Der vil unægteligt blive noget oprydning, men er vi blot en mellemstor flok til at klare det, kan vi nok få det klubhus til at skinne igen..
ja det gjorde du faktisk gamle ½senile støderkonge