Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: annette efter Juni 02, 2006, 05:32:04 pmFed humor på denne udemærket side Glæder mig til at møde jer Min kæreste køre CBR, er han også velkommen den 26. august eller er det udelukkende for SVér ?? AnnetteOm så han kørte på trehjulet cykel med tip-lad, ville han stadig være velkommen. Festen er jo også for SVRiders' påhæng.Jeg noterer dig for to personer.
Fed humor på denne udemærket side Glæder mig til at møde jer Min kæreste køre CBR, er han også velkommen den 26. august eller er det udelukkende for SVér ?? Annette
Citat fra: annette efter Juni 05, 2006, 01:39:32 pmCitat fra: Freddy efter Juni 03, 2006, 06:45:16 amCitat fra: annette efter Juni 02, 2006, 05:32:04 pmFed humor på denne udemærket side Glæder mig til at møde jer Min kæreste køre CBR, er han også velkommen den 26. august eller er det udelukkende for SVér ?? AnnetteOm så han kørte på trehjulet cykel med tip-lad, ville han stadig være velkommen. Festen er jo også for SVRiders' påhæng.Jeg noterer dig for to personer. Har lige erfaret at vi er inviteret til house warming den 26. aug. så det er kun mig kommer til træf.Annette Det var da en fornuftig prioritering! Når I sammenligner fester bagefter, vil kæresten nok ærgre sig over, at han valgte at tage til Housewarming. Jep.. det gør han sikkert
Citat fra: Freddy efter Juni 03, 2006, 06:45:16 amCitat fra: annette efter Juni 02, 2006, 05:32:04 pmFed humor på denne udemærket side Glæder mig til at møde jer Min kæreste køre CBR, er han også velkommen den 26. august eller er det udelukkende for SVér ?? AnnetteOm så han kørte på trehjulet cykel med tip-lad, ville han stadig være velkommen. Festen er jo også for SVRiders' påhæng.Jeg noterer dig for to personer. Har lige erfaret at vi er inviteret til house warming den 26. aug. så det er kun mig kommer til træf.Annette
Det bliver alligevel et halv stort svin jeg skal ud og finde...
Citat fra: Bill efter Juni 07, 2006, 11:13:42 pmDet bliver alligevel et halv stort svin jeg skal ud og finde... Når nu jeg kommer, mener du????
Citat fra: Bill efter Juni 07, 2006, 11:13:42 pmDet bliver alligevel et halv stort svin jeg skal ud og finde... Kom du bare frisk med SVinet Kenned, jeg har skaffet grillen
Ved det faktisk ikke. I så fald har min farbror ikke sådan en. Desuden er det jo også langt at fragte grillen. Tror umiddelbart bare at det kræver et stativ hvorpå svinet kan dreje rundt.
CitérSVea :. Jeg sender en mandlig stripper fra Sneglene eller noget som plaster på såret Så skal det sgu være Bommen
SVea :. Jeg sender en mandlig stripper fra Sneglene eller noget som plaster på såret
Citat fra: B2 efter Maj 08, 2006, 11:13:04 pmCitérSVea :. Jeg sender en mandlig stripper fra Sneglene eller noget som plaster på såret Så skal det sgu være Bommen nej, morfar