Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej,Det vil være mægtig fedt, hvis nogen har lyst til at hjælpe til både før og efter træffet.. Der vil unægteligt blive noget oprydning, men er vi blot en mellemstor flok til at klare det, kan vi nok få det klubhus til at skinne igen..
Hey..Nu er jeg ikke så tit inde og kigge på forummet (desvære) det ser ud til at i laver nogle seriøse ting og hygger jer..Jeg vil sq da lige høre hva om det bliver til noget og om man er velkommen til denne herrens begivenhed ?Mvh Martin
Hey..Nu er jeg ikke så tit inde og kigge på forummet (desvære) det ser ud til at i laver nogle seriøse ting og hygger jer..Jeg vil sq da lige høre hva om det bliver til noget og om man er velkommen til denne herrens begivenhed ?
Ved det faktisk ikke. I så fald har min farbror ikke sådan en. Desuden er det jo også langt at fragte grillen. Tror umiddelbart bare at det kræver et stativ hvorpå svinet kan dreje rundt.
Citat fra: Bill efter Maj 10, 2006, 11:32:13 amVed det faktisk ikke. I så fald har min farbror ikke sådan en. Desuden er det jo også langt at fragte grillen. Tror umiddelbart bare at det kræver et stativ hvorpå svinet kan dreje rundt.Om det skulle være noget med sådan et Svin til SVine festen, kan jeg da godt se om det er til at drive sådan en SVinegrill op et sted i det nordsjællandske... Og hvad med en liste over dem der evt. vil hjælpe til med at få det hele op at stå??
Citat fra: Den røde Baron efter Maj 16, 2006, 05:00:56 pmCitat fra: Bill efter Maj 10, 2006, 11:32:13 amVed det faktisk ikke. I så fald har min farbror ikke sådan en. Desuden er det jo også langt at fragte grillen. Tror umiddelbart bare at det kræver et stativ hvorpå svinet kan dreje rundt.Om det skulle være noget med sådan et Svin til SVine festen, kan jeg da godt se om det er til at drive sådan en SVinegrill op et sted i det nordsjællandske... Og hvad med en liste over dem der evt. vil hjælpe til med at få det hele op at stå?? Det måtte jo ske før eller siden Svend-Erik, jeg er jo ved at være en voksen mand så det er vel på tide jeg tager mig sammen Jeg havde ikke regnet med at det skulle kommer over min mund, men du siger noget fornuftig dér, Baron
Citat fra: Bill efter Maj 10, 2006, 11:32:13 amVed det faktisk ikke. I så fald har min farbror ikke sådan en. Desuden er det jo også langt at fragte grillen. Tror umiddelbart bare at det kræver et stativ hvorpå svinet kan dreje rundt.Om det skulle være noget med sådan et Svin til SVine festen, kan jeg da godt se om det er til at drive sådan en SVinegrill op et sted i det nordsjællandske... Og hvad med en liste over dem der evt. vil hjælpe til med at få det hele op at stå?? Det måtte jo ske før eller siden Svend-Erik, jeg er jo ved at være en voksen mand så det er vel på tide jeg tager mig sammen